دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان پیشوا با امام جمعه جدید این شهرستان
تاریخ انتشار : مهر ۲۰, ۱۴۰۲ ۱:۲۶ ب.ظ
 
سرپرست و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا و تنی چند از هنرمندان بومی و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه با حجت الاسلام محمد حسینی میرامینی، 16مهر 1402 در دفتر امام جمعه دیدار کردند.
 دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان پیشوا با امام جمعه جدید این شهرستان

 به گزارش ندای وارنا؛ نخستین دیدارهای امام جمعه شهرستان پیشوا با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه صورت پذیرفت که این نکته حاکی از توجه ویژه وی به حوزه فرهنگ و هنر اسلامی بود.

گفتنی است که در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد حسینی میرامینی بر اهمیت انجام امور فرهنگی و هنری به صورت جهادی و اثربخش تأکید و از زحمات سرپرست و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده فرهنگ و هنر و رسانه در تحقق برنامه های فرهنگی و هنری مطلوب در طول سالیان متمادی قدردانی کرد.

امام جمعه جدید شهرستان پیشوا پیشینه مذهبی و انقلابی شهرستان را به عنوان موهبتی مقدس در پیشبرد اهداف فرهنگی هنری دانست و تصریح کرد: از برنامه های فرهنگی و هنری ارزشمند که برای عموم مردم اجرا شود، حمایت می کنیم.

در این دیدار حسین قربانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا، ضمن خیرمقدم و آرزوی توفیق برای امام جمعه شهرستان به ارائه گزارشی مختصر از حوزه فرهنگ و هنر شهرستان پرداخت .

همچنین در این دیدار هنرمندان حاضر در جلسه نیز به بیان دیدگاه های کارشناسی خود در حوزه فرهنگ و هنر اسلامی پرداختند.

کد مطلب: 14373
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری