دیدار فرماندار ورامین با جانباز سرافراز ایرج علیدایی و مادر شهدای والامقام خلخالی
تاریخ انتشار : اسفند ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۲۰ ب.ظ
 
محمدرضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا با حضور در منزل شهیدان خلخالی با مادر این سه شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند
 دیدار فرماندار ورامین با جانباز سرافراز ایرج علیدایی و مادر شهدای والامقام خلخالی
به گزارش ندای وارنا،در این دیدار محمدرضا یوسفی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام ،تكريم و احترام به خانواده شهدا را وظيفه همه مسوولان در تمامي رده ها دانست و اظهار داشت : خانواده شهدا جانبازان و ايثارگران قشري ارزشمند براي مردم ، نظام و انقلاب اسلامي هستند كه خدمت به آنان براي همه مسئولين افتخاري بزرگ و الهي است .
فرماندار ادامه داد :شهدا بر گردن ما حق بزرگي دارند ما مديون شهدا هستيم توفیق خدمت‌گذاری پس از انقلاب توفیقی است که بتوانیم رهرو واقعی و صادق شهدا باشیم.
وی اظهار کرد : مسئولان با سركشي از خانواده هاي شهدا از آنان درس ايستادگي ، مقاومت و از خود گذشتگي مي گيرند وهمه مسئولان خدمت صادقانه به خانواده شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.
فرماندار درادامه این دیدار درمنزل جانباز سرافراز ایرج علیدایی حضور یافت و ضمن ابراز ادب و تواضع به کلیه‌ی جانبازان گرانقدر جنگ تحمیلی گفت: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.
وی گفت :خدمت به جانبازان داراي اجري عظيم در درگاه خداوند سبحان بوده و وجود این عزیزان باعث زنده شدن ارزش ها و ياد و خاطره ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس است.
در پایان این دیدارها با اهدای لوح و هدایایی ازمجاهدت و ایثارگری جانباز سرافرازعلیدایی و مادر شهیدان خلخالی تجلیل بعمل آمد.
گفتنی است سعیدیان معاون سیاسی انتظامی ،کارخانه معاون عمرانی،بوبور معاون مالی ،پاکدل سرپرست روابط عمومی و مسوول حوزه فرماندار ،رستمی مسوول امور ایثارگران فرمانداری و داداشی رییس اداره کار فرماندار را در این دیدارها همراهی ‌کردند.

کد مطلب: 1115
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری