امروز صورت گرفت؛
دیدار فرماندار و امام جمعه شهرستان قرچک با فرمانده جدید سپاه پانزده خرداد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب.ظ
 
فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان در با فرمانده سپاه قرچک گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل، خدمات شایانی را به مردم و انقلاب ارائه کرده که هم مردم و هم مسئولان قدردان خدمات این ارگان و دیگر نهادهای تامین کننده امنیت جامعه هستند.
 دیدار فرماندار و امام جمعه شهرستان قرچک با فرمانده جدید سپاه پانزده خرداد

به گزارش ندای وارنا؛ بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک به همراه حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه و برخی دیگر از مسئولان به منظور تبریک انتصاب فرمانده جدید سپاه پانزده خرداد با سرهنگ سلطانی دیدار و از اقدامات و فعالیت‌های سپاه و آحاد بسیجیان در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کردند.

فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان در این دیدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل، خدمات شایانی را به مردم و انقلاب ارائه کرده که هم مردم و هم مسئولان قدردان خدمات این ارگان و دیگر نهادهای تامین کننده امنیت جامعه هستند.

خطیبی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه دستگاه‌های شهرستان برای مقابله با این بیماری تلاش کردند و در این مسیر نقش سپاه پاسداران بسیار ارزشمند است.

امام جمعه شهرستان قرچک نیز ضمن تبریک انتصاب فرمانده جدید سپاه اظهار داشت: سپاه پاسداران با برخورداری از نیرو‌های متعهد و ولایتمدار پشتوانه‌ای محکم برای نظام است که همواره در صیانت از انقلاب اسلامی وارزش‌های الهی آن خوش درخشیده است.

سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت‌های مسئولان عالی شهرستان، بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تامین هرچه بیشتر امنیت مردم منطقه تأکید کرد.

کد مطلب: 8011
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری