دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین
تاریخ انتشار : آبان ۲۱, ۱۴۰۲ ۸:۰۷ ب.ظ
 
علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفت وگو کرد.
 دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با حضور در ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و از نزدیک در جریان  روند تعمیر و تجهیز و همچنین فعالیت های در دست اقدام قرار گرفت.

در این دیدار داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به شرح وضعیت فرهنگی و هنری شهرستان پرداخت و بیان داشت: شهرستان ورامین دارای پتانسیل بالایی در زمینه های فرهنگی و هنری است و البته این ظرفیت با تنوع سلیقه در مخاطبان و مراجعان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه است.

علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این دیدار ضمن تاکید بر ارتباط  بیشتر با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان و استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه های هنرمندان خاطرنشان کرد: ارتباط سازنده و موثر در امور فرهنگی و هنری مستلزم استفاده از تخصص و تجارب اصحاب فرهنگ هنر شهرستان است.

در ادامه این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با همکاران گفت وگو و نسبت به درخواست های فرهنگی و هنری و شغلی همکاران قول مساعدت و رسیدگی را دادند.

کد مطلب: 14702
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری