دیدار مردمی فرماندار پاکدشت انجام شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب.ظ
 
برنامه دیدار چهره به چهره فرماندار پاکدشت با جمعی از مردم شریف شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد.
 دیدار مردمی فرماندار پاکدشت انجام شد

به گزارش ندای وارنا؛ طبق روال پنجشنبه هر هفته ، برنامه دیدار چهره به چهره هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت با جمعی از مردم شریف شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد.

بر پایه این گزارش  درادامه دیدارهای مردمی هفتگی، برنامه ملاقات مردمی فرماندار پاکدشت با حضور جمعی از مردم شریف شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد.

دراین ملاقات  تمهیدی  فرماندار شهرستان پاکدشت ،با تعدادی از اقشار مختلف مردم ،به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع صحبت های ملاقات کنندگان، دستورات لازم را جهت حل مشکلات و مسائل مطرح شده، صادر نمود.

تمهیدی در حاشیه این برنامه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)  اظهار داشت :وظیفه ما گشودن آغوش بر روی مردم و شنیدن آلام و دردهای آنان و اقدام در جهت رفع موانع زندگی آنها است و مسئولان شهرستان باید مردم را به ضمن تکریم با افتخار به حضور بپذیرند و تا حد امکان برای رفع مشکلاتشان اقدام کنند.

فرماندار پاکدشت  تصریح کرد: بخشی از درخواست های مردمی مستقیما آنچه که ما میبینیم در حوزه توان فعلی ادارات هست و هر مدیری بخواهد از پاسخگویی صرف نظر کند قطعا برخورد قانونی خواهد شد.

                   

کد مطلب: 7950
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری