در روز پایانی هفته دفاع مقدس؛
دیدار مسئولان شهرستان ورامین با ایثارگران دو روستای بخش مرکزی
تاریخ انتشار : مهر ۶, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲ ب.ظ
 
جمعی از مسئولان شهرستان ورامین در روز پایانی هفته دفاع مقدس با خانواده شهدا و ایثارگران دو روستای «باغخواص» و علی آباد از بخش مرکزی دیدار کردند.
 دیدار مسئولان شهرستان ورامین با ایثارگران دو روستای بخش مرکزی

به گزارش ندای وارنا به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی ورامین، مصطفی حیدری بخشدار مرکزی، علی خانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین، مهدی چنگیزی رئیس شورای بخش مرکزی، محمد ضرابی نایب رئیس شورای شهرستان، حمید معماری دهیار روستای «باغخواص»، رئیس و اعضای شورای اسلامی روستاهای «باغخواص» و علی آباد، دهیار «علی آباد» و حجت الاسلام شاهرخی امام جماعت روستای «باغخواص» عصر پنج شنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ با شش خانواده شهید و یک آزاده دیدار کردند.

مسئولان شهرستان ورامین در روستای «باغخواص»  به دیدار خانواده شهیدان احمد کریمی، محسن فردین شاد و امیر تاجیک رفتند و بر لزوم تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تأکید کردند.

همچنین این مسئولان در ورستای «علی آباد» حضور یافتند و با خانواده جانبازان شهید امان الله امانی و عباس خوشی و شهید رمضان بهرامی به همراه آزاده سرافراز حسن قشقایی دیدار کرده و از مقام شامخ ایثارگران تجلیل کردند.

بخشدار مرکزی وامین در این دیدارها، بخشداری را آماده هرگونه یاری به خانواده معظم ایثارگران دانست و گفت: خدمت به جامعه ایثارگران که جان و خون خود را در معرض تیر و گلوله دشمنان اسلام و انقلاب قرار داده اند، وظیفه شرعی و دینی همه مسئولان است.

مصطفی حیدری ادامه داد: به زودی زمین چمن مصنوعی «باغخواص» به نام شهید احمد کریمی نامگذاری و افتتاح خواهد شد.

وی ۴۰ شهید «باغخواص»  را مایه افتخار و مباهات دانست و افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با مقاومت و صبر فراوان خود، از حامیان برجسته نظام و انقلاب هستند.

کد مطلب: 2263
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری