رئیس دامپزشکی ورامین:
ذبح دام عید قربان در ورامین فقط در کشتارگاه خورین انجام می‌شود
تاریخ انتشار : مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب.ظ
 
رئیس دامپزشکی ورامین گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع مردم، عرضه دام برای عید سعید قربان هم در شهرستان ورامین محدود شده است.
 ذبح دام عید قربان در ورامین فقط در کشتارگاه خورین انجام می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ محمد جعفرپور روز دوشنبه بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع مردم، عرضه دام برای عید سعید قربان هم در شهرستان ورامین محدود شده است.
وی افزود: سال‌های گذشته شبکه دامپزشکی با همکاری شهرداری، مناطقی را با رعایت اصول بهداشتی و حضور کارشناسان دینی تعیین می‌کرد تا مردم دام مورد نیاز خود را به صورت بهداشتی تهیه و ذبح کنند ولی امسال این مراکز به دلیل شیوع ویروس کرونا دایر نیست.
جعفرپور گفت: برخی از واحدهای قصابی شهرستان نیز برای تهیه دام مورد نیاز مردم از سوی دامپزشکی تعیین شده است تا مردم بتوانند با مراجعه به آنها، دام مورد نیاز خود را تهیه، ذبح و توزیع کنند.
وی اظهار کرد: از کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز درخواست شده تا خیرّانی که قصد اهدای دام دارند را به دامپزشکی و کشتارگاه خورین ارجاع دهند تا عملیات ذبح زیر نظر کارشناسان انجام شود.
رئیس دامپزشکی ورامین افزود: سه اکیپ ثابت و سیار از کارشناسان این سازمان با استقرار در محل شبکه و مناطق مختلف شهرستان، بر ورند کار نظارت می‌کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
دهم ذی‌الحجه مطابق با دهم مرداد ماه، روز عید سعید قربان است.

کد مطلب: 9972
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری