راهپیمایی اربعین تنها به شیعیان تعلق ندارد
تاریخ انتشار : مهر ۲۶, ۱۳۹۷ ۲:۵۶ ب.ظ
 
معاون استاندار تهران گفت: راهپیمایی اربعین تنها به شیعیان تعلق ندارد، بلکه عاشقان بسیاری از دیگر مذاهب در این مراسم شرکت می کنند.
 راهپیمایی اربعین تنها به شیعیان تعلق ندارد

به گزارش ندای وارنا؛هدایت الله جمالی پور  گفت با بیان این که اربعین حسینی مانور بزرگ مسلمانان جهان و اتحاد و همبستگی میان مسلمین است، گفت: راهپیمایی اربعین تنها به شیعیان تعلق ندارد، بلکه عاشقان بسیاری از دیگر مذاهب در این مراسم شرکت می کنند، که این حضور در راستای زنده نگاه داشتن اعتقادات دینی و آزادمردی و آزادی خواهی است.

معاون استاندار تهران اربعین حسینی را سرمایه بزرگ مسلمین دانست و افزود: نباید در تلاش برای هرچه پرشورتر برگزار شدن این راهپیمایی باشکوه کوتاهی کرد، هیچ کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

فرماندار ویژه ری از هماهنگی لازم بین تمام دستگاه های ری برای برگزاری پرشور و باشکوه اربعین حسینی خبر داد و گفت: با توجه به حضور میلیونی زائران حسینی باید کیفیت و خدمات از سیر صعودی برخوردار باشد.

جمالی پور بعد مردمی راهپیمایی اربعین حسینی را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: همچنان دست استمداد به سمت همه مردم دراز می کنیم و از مردم درخواست کمک داریم، چرا که معتقدیم این مردم هستند، که با شور و شعور و عشق حسینی به مراسم اربعین رنگ و بوی ویژه می بخشند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4682
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری