راهپیمایی ۱۳ آبان قرچک صحنه حمایت از مردم فلسطین شد+فیلم
تاریخ انتشار : آبان ۱۳, ۱۴۰۲ ۳:۲۷ ب.ظ
 
همزمان با سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، هزاران نفر از مردم شهرستان قرچک به صحنه آمده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
 راهپیمایی ۱۳ آبان قرچک صحنه حمایت از مردم فلسطین شد+فیلم

به گزارش ندای وارنا؛ همزمان با سیزدهم آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، هزاران نفر از مردم و مسئولان شهرستان قرچک به میدان آمدند تا خشم و انزجار خود را از رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل که با حمایت آمریکای جنایتکار، در سرزمین‌های اشغالی دست به فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت زده‌اند اعلام کنند.

در راهپیمایی امروز مردم شهرستان قرچک، علاوه بر هزاران نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر، بسیاری از مردم نیز به صحنه آمدند تا با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیهات من‌الذله، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و خشم انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی که در سکوت مجامع به ظاهر مدافع حقوق بشر، دست به جنایت می‌زنند اعلام کنند.

دانش آموزان قرچکی با حضور پرشور خود در کنار دیگر مردان و زنان این دیار بار دیگر ثابت کردند که انزجار و نفرت از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، به نسل و دوران خاصی محدود نمی‌شود بلکه آنان نیز همچون دانش آموزان دوران انقلاب اسلامی که در راه مقابله با استکبار، جان خود را فدای راه آزادی و استقلال میهن کردند، با تمام توان در برابر ظم و ستم ایستادگی می‌کنند.

۰۰:۰۰
۰۰:۳۲

Download

دانش آموزان در طول مسیر این راهپیمایی که از میدان امام خمینی (ره) تا مصلای نماز جمعه ادامه داشت، با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون ایستادگی و مقاومت بر مقابله با سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تأکید کردند.

راهپیمایان با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل به عنوان نماد ظلم و استکبار، بر مقاومت و ایستادگی هر چه بیشتر در برابر سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی تأکید کردند.

تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش آموزان معترض به دست نظامیان رژیم شاهنشاهی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است.۳ قرچک با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14622
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری