در نشست مسئولان شهرستان پیشوا بررسی شد؛
راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی
تاریخ انتشار : دی ۱۸, ۱۴۰۲ ۳:۱۷ ب.ظ
 
نشست هم اندیشی در خصوص بررسی راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی با اقدامات فرهنگی با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و فرماندهی و جمعی از کارکنان این اداره ها 17 دی 1402 در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا برگزار شد.
 راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی

به گزارش ندای وارنا؛ این نشست با هدف ایجاد تعامل بهتر در انجام اقدامات پیشگیرانه از طریق جدیت در انجام امور فرهنگی و هنری صورت پذیرفت.

گفتنی است در این دیدار حسین قربانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا با اعلام گزارشی مختصر در خصوص اقدامات ایجابی در فرهنگسازی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا، تخلفات در فضای مجازی، تقویت برنامه های فرهنگی هنری مانند برگزاری جشن رونمایی از کتاب، همایش و جشنواره های فرهنگی و هنری تصریح کرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی  و  فرهنگی در هر زمینه ای که مرتبط با این نهاد باشد، همراهی خواهیم کرد.

همچنین خدابنده لو رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به ظرفیت های خوب پیشوا در حوزه گردشکری و بومی و همچنین باورهای اعتقادی مردم شریف شهرستان پیشوا را به عنوان یکی از بهترین عوامل کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

سرهنگ شریفی مقدم فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پیشوا نیز ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی و هنری انجام شده در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی بایستی به صورت هماهنگ و مستمر اقدام کرد و نیروی انتظامی در این زمینه همیشه آماده خدمت به مردم شریف شهرستان مقدس پیشوا خواهد بود.

کد مطلب: 15246
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری