نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی:
راه اقتدار و پیشرفت کشور گم نکردن راه شهدا و آرمان های امام است
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴ ب.ظ
 
نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اقتدار و پیشرفت کشور گم نکردن راه شهدا و آرمان های امام است.
 راه اقتدار و پیشرفت کشور گم نکردن راه شهدا و آرمان های امام است

به گزارش ندای وارنا؛ سید حسین نقوی حسینی در همایش گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد ۴۲ که با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، فرماندار و مسئولان استانی و شهرستانی در تالار قرآن حرم امامزاده جعفر (ع) پیشوا برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: امام خمینی (ره) به جوانان تکیه کرد و کسی فکر نمی کرد آن حرکت ۵۶ سال پیش این انقلاب را به وجود بیاورد.

نقوی حسینی در ادامه افزود: مردم این دیار به عشق مرجعیت و ولایت جان دادند بر هر قدرتی پیروزی میشویم تا وقتی که مسیر آنها را ادامه دهیم و اگر به مشکل بخوریم یعنی راه را اشتباه رفته ایم و از مسیر شهدای ۱۵ خرداد فاصله گرفته ایم.

وی با بیان اینکه زمانی که کفن پوشان دشت ورامین، با شنیدن خبر دستگیری امام از صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) کفن پوش به سمت تهران حرکت کردند، هیچ گاه تصور نیز نمی‌کردند که روزی انقلاب پیروز شود گفت: اگر می‌خواهیم بر مدار پیشرفت و اقتدار پیش رویم، باید راه شهدا و آرمان‌های امام را گم نکنیم.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار ملت ایران، مدیون نهضت امام راحل است گفت: امام خمینی (ره) با قیام خود، سیلی محکمی به گوش استکبار جهانی زد که حتی تا امروز پس از ۴۰ سال هنوز به خود نیامده است.

نقوی حسینی با بیان اینکه امام راحل به تمام تجمل گرایی ها و سالاری بر مردم سیلی محکمی زد اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی هیچ گاه به سیاسیون و کسانی که از مردم دور بودند، اتکایی نداشت و امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرد که واقعاً سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ما بوده و خواهد بود.

کد مطلب: 6618
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری