مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران:
راه اندازی سوله مدیریت بحران در ورامین از ضروریات است
تاریخ انتشار : تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب.ظ
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اینکه شهرستان برای حوادث غیر مترقبه باید آمادگی لازم رل داشته باشد گفت: راه اندازی سوله مدیریت بحران در ورامین از ضروریات است.
 راه اندازی سوله مدیریت بحران در ورامین از ضروریات است

به گزارش ندای وارنا؛  شاهین فتحی عصر سه شنبه در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان تهران که در ورامین برگزار شد با اشاره به اینکه این شهرستان با توجه به دارا بودن سابقه بسیار خوب در امر امدادرسانی از امکانات مناسبی برخوردار نیست اظهار داشت: باید تمهیدات لازم اندیشیده و بررسی‌ها صورت بگیرد تا کمبودهای این شهرستان برطرف شود.

فتحی در ادامه با بیان اینکه مرکز هلال احمر قلعه سین پیشوا دچار مشکلاتی در زمینه مالکیت مکان است گفت: این مرکز می‌تواند به عنوان یکی مهم‌ترین مراکز آموزشی استان تهران در نظر گرفته شود که متأسفانه با وجود مشکلات در حال حاضر در اختیار هلال احمر قرار ندارد. تلاش‌هایی نیز برای خرید این ملک از مالک انجام داده که تاکنون محقق نشده است.

وی افزود: کمک خیران در برهه‌های مختلف و در حوادث مختلف همراه با جمعیت هلال احمر یاور این سازمان بوده است و به همین منظور مجمع خیرّین جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان تهران راه‌اندازی می‌شود تا خیرین راحت تر بتوانند کمک‌های انسان دوستانه خود را انجام دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان داشت: فرونشست و قرار گرفتن بر روی گسل گرمسار از بزرگترین مخاطراتی است که این شهرستان را تهدید می‌کند و در صورت بروز این گسل در حوزه‌های روستایی ورامین خسارات جبران ناپذیری را خواهیم داشت.

فتحی راه اندازی سوله مدیریت بحران ورامین را از ضروریات عنوان کرد و گفت: این شهرستان به دلیل عدم برخورداری از سوله مدیریت بحران، همواره با خطر وقوع حوادث غیرمترقبه و عدم هماهنگی برای تأمین کالاهای مورد نیاز روبرو است که امیدواریم این معضل برطرف شود.

کد مطلب: 9303
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری