رزمایش شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق روستایی و کم برخوردار شهرستان قرچک برگزار شد
تاریخ انتشار : دی ۱۶, ۱۴۰۲ ۴:۳۶ ب.ظ
 
به مناسبت نکوداشت دهه بصیرت و همزمان با سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی رزمایش عملیات زیستی کنترل بیماریهای مشترک بین انسان ودام در روستای صالح آباد شهرستان قرچک برگزار شد.
 رزمایش شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق روستایی و کم برخوردار شهرستان قرچک برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ خلیلی سرپرست اداره گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه بصیرت، اکیپ جهادی این اداره با همکاری مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی رزمایش یک روزه جهادی در روستای صالح آباد برگزار کرد.

دکتر خلیلی در حاشیه این رزمایش  که با موضوع پیشگیری از شیوع بیماریهای مشترک بین انسان و دام برگزار شد افزود:فعالیت دامپزشکی ارتباط تنگاتنگی با  حفظ سرمایه های دامی و طیوردارد و از فعالیتهای صورت گرفته در این رزمایش خدمات رایگان شامل ویزیت و درمان، واکسیناسیون هاری، واکسیناسیون دام و طیور بومی و سمپاشی اماکن دامی می باشد.

وی در ادامه ،هدف اجرای این رزمایش را اجرای دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور در خصوص پیشگیری از بیماری های دام و طیور، افزایش تولید و توانمند سازی اقتصادی دامداران روستایی عنوان کرد. خلیلی از دیگر اهداف این رزمایش  سنجش آمادگی لازم برای مقابله با این بیماری ها در مواقع شیوع و طغیان آن اعلام کرد.
خلیلی در پایان از بخشداری شهرستان و دهیاری روستا که در اجرای این طرح همکاری لازم را با کارشناسان این اداره کردند تشکر و قدردانی نمود.

کد مطلب: 15229
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری