فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:
رفتار پلیس راهور آرامش مردم را در جاده‌ها به ارمغان می‌آورد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۹ ق.ظ
 
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: رفتار پلیس راهور در جامعه آرامش مردم را در جاده‌ها به ارمغان می‌آورد.
 رفتار پلیس راهور آرامش مردم را در جاده‌ها به ارمغان می‌آورد

به گزارش  ندای وارنا ، عبدالرضا ناظری ظهر امروز در جلسه توجیهی و آموزشی که در سالن کوثر راهور شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای آگاهی مردم و فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک و تغییر رفتار مردم ضرورتی اجتناب ناپذیر است و باید دستگاه‌های اجرایی هماهنگ و منسجم در این راه مشارکت و حرکت کنند.

وی گفت: کاهش تصادفات دغدغه کلیه مسئولان بوده و با برنامه‌ریزی، فرهنگ‌سازی، اصلاح قوانین صورت گرفته و استفاده از ظرفیت حداکثری پلیس، این روند نزولی کاهش تلفات را مشاهد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با تاکید بر نقش ارتقای فرهنگ ترافیک در تصادفات تصریح کرد: نتیجه افزایش سطح آگاهی مردم، فرهنگ‌سازی و اقدامات آموزشی از طریق ظرفیت‌های رسانه ارتقای انضباط ترافیکی، کاهش تصادفات و در امان ماندن خانواده‌ها از آثار منفی تصادفات است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت آموزش در ارتقای فرهنگ ترافیکی بیان داشت: ضرورت دارد در زمینه به کارگیری همیاران پلیس برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظارت دقیق صورت گیرد و این امر به صورت مستمر ادامه یابد.

ناظری در پایان گفت: همه ما سرباز مطیع امر ولایت هستیم و رهبر معظم انقلاب سکاندار و برکت این نظامی هستند و باید کاری کنیم ضمن رضایت از عملکرد ما لبخند رضایت نیز بر لب‌های ایشان نقش ببندد.

کد مطلب: 600
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری