امام جمعه ورامین:
رفع مشکلات ناشی از کرونا به عزم همگانی نیاز دارد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب.ظ
 
امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: با وجود تلاش‌های فراوانی که از سوی تمامی مسئولان و مردم برای رفع تبعات منفی شیوع ویروس کرونا صورت گرفته ولی حجم مشکلات آن‌قدر زیاد است که برطرف شدن آن به عزم آحاد جامعه نیاز دارد.
 رفع مشکلات ناشی از کرونا به عزم همگانی نیاز دارد

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در «پیام جمعه» که به مناسبت دهمین آدینه تعطیلی نماز عبادی – سیاسی جمعه شهرستان ورامین منتشر شد، اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، مسئولان، بسیاری از هیأت‌های مذهبی، مساجد و پایگاه‌های بسیج و سپاه با تهیه سبد غذایی، پخت و توزیع غذا، تقدیم بسته‌های معیشتی، اختصاص وام‌های قرض الحسنه و انجام برخی خدمات جهادی، تلاش کردند تا به نیازمندان کمک کنند.
وی افزود: این اقدامات بسیار ارزشمند است ولی حجم مشکلات مردم ناشی از شیوع ویروس کرونا آن‌قدر زیاد است که رفع تمامی آن‌ها به عزم آحاد جامعه نیاز دارد.
وی با اشاره به تعطیلی اجتماعات مذهبی و نمازهای جمعه و جماعات به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: در این ایام باید به یاد روزهایی باشیم که به مساجد بی مهری کردیم، قدر نمازهای جمعه را ندانستیم و از مناسبت‌های دینی و انقلابی با خونسردی گذشتیم، امروز در آرزوی یک لحظه نفس کشیدن در آن اجتماعات و محافل به سر می‌بریم.
امام جمعه موقت شهرستان ورامین اظهار داشت: امروز عده‌ای از افراد به دلیل شیوع ویروس کرونا بیکار شده‌ در تنگنا قرار گرفته‌اند، کسانی که گرفتار مشکلات هستند باید با امید، تحمل، صبر و توکل به خدا این روزها را پشت سر بگذارند و کسانی هم که دارای ثروت هستند باید خدیجه وار به داد محرومین و آسیب دیدگان از کرونا برسند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی گف: امروز نظام اسلامی با وجود تمامی دشمنی‌ها، فتنه‌ها، تحریم‌ها و تخریب‌های صورت گرفته توسط رسانه‌های معاند، مقتدرتر از گذشته به مسیر رو به رشد خود ادامه می‌دهد و ایستادگی ملت و نظام سلامت در برابر ویروس کرونا و پرتاب ماهواره توسط سپاه، نشان از این اقتدار دارد.
وی با عجز و ناتوانی آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: امروز ناتوانی سران آمریکا در مبارزه با کرونا به خوبی مشخص است و آن عظمت پوشالی خود ساخته آمریکا در حال فروپاشی است.
با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، نماز جمعه از نهم اسفند پارسال تاکنون در استان تهران برگزار نشده است.
بر اساس آخرین آمار، تاکنون ۹۵ هزار و ۶۴۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۹۱ نفر رسیده است.

کد مطلب: 7650
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری