رقابت بر سر خدمت سبب دوری از بهتان و فتنه انگیزی می شود
تاریخ انتشار : آذر ۱۸, ۱۳۹۷ ۸:۲۹ ب.ظ
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رقابت بر سر خدمت سبب دوری از بهتان و فتنه انگیزی می شود.
 رقابت بر سر خدمت سبب دوری از بهتان و فتنه انگیزی می شود

به گزارش ندای وارنا؛آیت الله محمد محمدی ری شهری بعد از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه هفته بزرگداشت میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) طی سخنانی با بیان این که در این هفته شایسته است، با توجه به گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ارزیابی از خودمان و خدمات بخش مرتبط با ما به مردم داشته باشیم، گفت: باید در پی شناسایی نقاط قوت ضعف خود بوده و نقاط قوت را تقویت و ضعف ها را برطرف کنیم.

وی با بیان این که اگر رقابت بر سر خدمت باشد، دروغ و بهتان و فتنه انگیزی و رقابت های ناسالم وجود نخواهد داشت، اضافه کرد: اساسا شکل انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، با همین مبنا باید با سایر انتخابات های دنیا متفاوت باشد.

رئیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با با اشاره به وظایف خدمتگزاران نظام اسلامی گفت: حفظ وظایف طبیعی، تغییر نامگذاری های نازیبا ، ایجاد اقامت سرای مناسب در بخش ها که خصوصا این موضوع در شهرری، بسیار مورد نیاز است و باید توسط مسئولان به آن توجه شود، راه سازی، نظافت شهرها و ساختن مسجد و سر پناه برای رهگذر در حکومت های اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در نامگذاری های خیابان ها و بزرگراه ها، حد و مرز اشخاص حفظ شود و در خصوص اسامی ائمه (ع) باید نامگذاری ها با دقت بسیار بالایی انجام شود.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) و هفته فرهنگی ری با حضور تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، اعضای شورای اداری شهرستان ری و جمعی از پرسنل آستان مقدس در تالار شیخ صدوق(ره) حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6129
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری