رهنما: حق شهرداری ورامین قهرمانی در لیگ است/ امیدوارم به تیم ملی تکواندو راه پیدا کنم
تاریخ انتشار : دی ۱۳, ۱۴۰۲ ۸:۴۴ ب.ظ
 
تکواندوکار جوان ایران گفت: باید تلاش کنم این روند را در لیگ حفظ کرده تا نظر کادر فنی را برای حضور در اردوی تیم ملی جلب کنم.
 رهنما: حق شهرداری ورامین قهرمانی در لیگ است/ امیدوارم به تیم ملی تکواندو راه پیدا کنم

به گزارش ندای وارنا؛ امیرعباس رهنما درباره هفته دوم مسابقات لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: مانند هفته نخست شاهد مسابقات سطح بالایی بودیم. واقعاً در هر مبارزه تمام توان خود را برای کسب پیروزی به کار می‌گیریم تا بازی به بازی به پیروزی رسیده و در جدول بالا آمده و عنوان قهرمانی را برای تیم شهرداری ورامین کسب کنیم.

وی در مورد شرایط تیم شهرداری ورامین در جدول گفت: خدا را شکر تیم یکدست و خوبی داریم که مشخصه اصلی آن همدلی است. یک کادر فنی عالی داریم که در رأس آن پیام خانلرخانی تیم را به خوبی هدایت می‌کند. این تیم لیاقت کسب عنوان قهرمانی را دارد. ان‌شاالله که نتیجه این همدلی و زحمات منجر به نتیجه شود.

تکواندوکار جوان ایران با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم که در لیگ بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم. حالا که مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی بیش از گذشته به مسابقات لیگ توجه دارند و مسیری برای ورود به اردوی تیم ملی باز شده، خیلی امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم.

رهنما در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنم این روند را در لیگ حفظ کنم تا نظر کادر فنی را برای حضور در اردوی تیم ملی جلب کرده و پس از آن برای رسیدن به هوگوی تیم ملی تلاش مظاعفی داشته باشم.

منبع: میزان

کد مطلب: 15200
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری