روایت آزادی خرمشهر یکی از مبانی تحقق جهاد تبیین است
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۲ ۴:۳۶ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک گفت: روایت دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در آزادی خرمشهر، یکی از مهمترین مبانی تحقق جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است.
 روایت آزادی خرمشهر یکی از مبانی تحقق جهاد تبیین است

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا فاتحی‌نژاد روز شنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: حماسه سوم خرداد و آزادی خرمشهر ، با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی و ایثار مردم رقم خورد و بازخوانی واقع آن حماسه بزرگ امروز نیز می‌تواند جامعه را در فتح خرمشهرهای دیگری که پیش روی جامعه است، آماده کند.
وی افزود: امام راحل از آزادی خرمشهر به عنوان فتح ارزش‌ها یاد کردند چرا که این فتح بزرگ نتیجه اراده مردم ایران اسلامی برای مقابله با توطئه جهان استکبار بود، پیروزی بزرگی که در سایه ولایت پذیری، ایثار، اخلاص و شهادت طلبی سربازان اسلام و توکل محض به قدرت خداوند متعال به دست آمد.
فاتحی‌نژاد تأکید کرد: آزادی خرمشهر نقطه عطف پیروزهای بزرگ دفاع مقدس است و روایت و یادآوری فتح الفتوح سوم خرداد و جواب دندان شکنی که دشمنان از رزمندگان اسلام خوردند مایه غرور و مباهات هر ایرانی آزاده و غیور است.

روایت آزادی خرمشهر یکی از مبانی تحقق جهاد تبیین است
وی با تأکید بر لزوم عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین گفت: روایت دلاورمردی‌های رزمندگان اسلامی در آزادی خرمشهر، یکی از مهمترین مبانی تحقق جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است.
این مسئول اضافه کرد: نسل جوان امروز که دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده، باید بیش از گذشته با ابعاد مختلف این دوران طلایی آشنا شود تا بداند امنیت امروز کشور چگونه و با چه بهایی به دست آمده است،اهمیت پاسداشت سوم خرداد کمتر از دهه فجر نیست وباید با همان شور و شکوه و تعامل و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی شهرستان برنامه ریزی و برگزار شود.

روایت آزادی خرمشهر یکی از مبانی تحقق جهاد تبیین است
وی از غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و رزمندگان، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی هنری ورزشی، برگزاری همایش بزرگداشت سوم خرداد با حضور دهه نودی ها و اقشار مختلف مردم و نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس از مهمترین برنامه های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در شهرستان قرچک یاد کرد.
شهر خرمشهر پس از ۵۷۶ روز اشغال توسط نیروهای ارتش عراق، در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ و در عملیات بیت المقدس باز پس گرفته شد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 13303
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری