مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران خبر داد؛
روزانه هزار نفر نیروی متخصص مشغول تکمیل واحدهای مسکونی پروژه سبحان قرچک هستند
تاریخ انتشار : مهر ۳۰, ۱۴۰۲ ۶:۴۸ ب.ظ
 
مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از تکمیل و رفع ایرادات پروژه هزار و صد واحدی سبحان قرچک توسط یک تیم کارشناسی مجرب متشکله از نیروهای بانک مسکن، شهرداری، راه و شهرسازی و ادارات خدمت رسان خبر داد.
 روزانه هزار نفر نیروی متخصص مشغول تکمیل واحدهای مسکونی پروژه سبحان قرچک هستند

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا خالق دوست مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران گفت: حدود هزار نفر نیروی ماهر هر روز مشغول برطرف کردن ایرادات و تکمیل واحدهای پروژه هزار و صد واحدی سبحان قرچک هستند  تا ان شاء الله هر چه سریع‌تر این واحدهای مسکونی که پروژه ساخت آن از سال ۱۳۸۲ کلید خورده و فرآیند ساخت و ساز آن به سال ۱۳۹۲ می‌‎رسد، به مردم واگذار شود.
وی با تصریح اینکه در بازدیدهای استانی رئیس جمهور دکتر رئیسی دستور واگذاری واحدهای این پروژه مسکونی صادر شده است، گفت: از مهمترین موارد رفع ایرادات: تامین سرانه‌های مورد نیاز سایت سبحان، حل و فصل مسائل استحکام و ایمنی بنا و اخذ پروانه است که در این خصوص شهرداری شهرستان قرچک نیز پیگیری‌های خوبی داشته است.
خالق دوست در پایان افزود: هنوز پروژه سبحان تحویل وزارت راه و شهرسازی نشده و قیمت و ساز و کار واگذاری نیز مشخص نیست، اما ما امیدواریم با تحویل هر چه سریع تر پروژه سبحان خدمتی در خور شان ساکنان جنوب شرق استان تهران به متقاضیان طرح مسکن ملی این منطقه داشته باشیم.

کد مطلب: 14475
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری