روزانه ۵دستگاه خودرو از پایانه مسافربری قرچک به سمت مرز مهران حرکت خواهد کرد
تاریخ انتشار : مهر ۲۶, ۱۳۹۷ ۹:۲۹ ب.ظ
 
مدیر عامل پایانه مسافربری قرچک گفت: در ابتدای طرح اربعین در نظر داریم تا روزانه 5دستگاه خودرو از پایانه مسافربری قرچک به سمت مرز مهران حرکت کند.
 روزانه ۵دستگاه خودرو از پایانه مسافربری قرچک به سمت مرز مهران حرکت خواهد کرد

به گزارش ندای وارنا؛محسن کردبچه مدیر عامل پایانه مسافربری قرچک در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس بیان کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین میزان مسافرت های نقاط مختلف کشور به مناطق مرزی افزایش چشمگیری پیدا می کند و شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا نیز از این مسئله مستثنی نیستند.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی کرده ایم که طی روزهای آینده سفرهای اربعینی آغاز شده و هر روز نیز به میزان آن اضافه شود و در همین راستا نیز در نظر داریم تا طرح ویژه اربعین خود را از تاریخ ۲۵ مهر آغاز کنیم.

مدیر عامل پایانه مسافربری قرچک تصریح کرد: در ابتدای طرح اربعین در نظر داریم تا روزانه ۵دستگاه خودرو از پایانه مسافربری قرچک به سمت مرز مهران حرکت کند.

کردبچه اظهار داشت: زمان حرکت و همچنین رسیدن به مقصد یعنی پایانه برکت در مرز مهران مسئله ای بود که برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت و به همین جهت نیز حرکت اتوبوس ها را از ساعت ۱۵ اعلام کرده ایم تا مسافران ابتدای روز بعد در پایانه برکت حضور پیدا کنند تا برای ادامه مسیر حرکت با مشکل روبه‌رو نشوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای آبان ماه میزان کرایه ها افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: تا پایان مهر روزانه بیش از ۵۰۰ نفر از پایانه مسافربری قرچک به مرز مهران منتقل خواهند شد و از ابتدای آبان نیز به دلیل کثرت در سفر تعداد نفرات به بیش از ۸۰۰ نفر افزایش خواهد داشت.

مدیرعامل پایانه مسافربری قرچک تصریح کرد: برای رضای خداوند متعال قیمت های کرایه ها را در ایام اربعین کاهش داده و به همه مسافرانمان تخفیف چشمگیری داده ایم تا در سفر خود ما را نیز دعا کنند.

کردبچه بیان کرد: مسافرین اربعین حسینی در زمان برگشت نیز می توانند با ما تماس حاصل کرده و هماهنگ کنند تا با خودروهای پایانه به پایانه شهرستان قرچک منتقل شوند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 4708
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری