روستائیان پاکدشت امسال ۵۰۰ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند
تاریخ انتشار : آذر ۲۳, ۱۴۰۲ ۳:۵۱ ب.ظ
 
بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت از رشد ٢٠ برابری پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال توسط مردم روستاهای بخش مرکزی خبر داد.
 روستائیان پاکدشت امسال ۵۰۰ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

به گزارش ندای وارنا؛ سعید فکری روز پنجشنبه با اشاره به رشد چشمگیر پرداخت زکات در بین مردم اظهار داشت: در گزارش جمع بندی زکات روستاهای بخش مرکزی با استفاده از ظرفیت خیرین بیش از ۵۰٠ میلیارد ریال زکات مستحبی در موضوعات مختلف پرداخت شده است.

وی ابراز داشت: مردم این منطقه همواره در پرداخت زکات و کمک به همنوعان پیشگام بوده‌اند و به فضل خدا روزبه‌روز شاهد مشارکت بیشتر مردم خواهیم بود.

وی با تأکید بر پیگیری نیازهای بخش مرکزی شهرستان پاکدشت، لزوم حمایت بیشتر از مردم و تسریع در امور در راستای شکوفایی بیش از پیش در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: تأمین زمین برای ساخت مسکن محرومین باتوجه به حضور قشر کارگر در پاکدشت یکی از مسائل مهم برای ایجاد رفاه بیشتر قشر کارگر بود.

بخشدار مرکزی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به موضوعات و کمبود های احصاء شده در ١۵ روستای بخش مرکزی، کمک به احداث و بازسازی پروژه‌های عام‌المنفعه از جمله مساجد، مدارس، حسینیه، شبکه بهداشت، زمین چمن مصنوعی، از دیگر موارد کمک خیرین است.

فکری افزود: تأمین جهیزیه، پرداخت هزینه‌های درمانی نیازمندان، تأمین هزینه‌های تحصیل دانش‌آموزان، تهیه بسته های لوازم التحریر ، و تأمین بسته‌های معیشتی از جمله موارد مصرف زکات است.

بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: به طور مثال در دهستان فیلستان ۴٨ واحد پروژه ساخت مسکن محرومین به میانگین پیشرفت ۷۰ درصد رسیده است و به زودی قابل بهره برداری می باشد.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15006
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری