روستاهای قرچک از امکانات فرهنگی و رفاهی برخوردار می شوند
تاریخ انتشار : آذر ۱۸, ۱۳۹۷ ۸:۲۶ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک گفت:روستاهای قرچک از امکانات فرهنگی و رفاهی برخوردار می شوند.
 روستاهای قرچک از امکانات فرهنگی و رفاهی برخوردار می شوند

به گزارش ندای وارنا؛جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای قشلاق اول با حضور سرپرست فرمانداری قرچک، بخشدار مرکزی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای قشلاق اول در محل فرمانداری برگزار شد.

بهمن خطیبی در این جلسه افزود: اگر چه مسئولان به مشکلات روستاها واقف هستند اما بازدیدهای دوره ای از سطح روستاهای شهرستان انجام خواهد شد تا از نزدیک با مردم روستا و مسئولان دیدار داشته باشیم.

وی بیان کرد: مشکل تقاطع روستای داودآباد از جمله مشکلاتی است که چند روستا و کل شهرستان را درگیر خود کرده، به همین منظور با اهتمام و جدیت خاصی پیگیر تعیین تکلیف آن هستیم که خوشبختانه نتیجه داشته و مقرر شده این تقاطع به صورت زیرگذر احداث شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: در این راستا نیز شرکت راه آهن با جدیت ورود پیدا کرده و علاوه بر زیرگذر داودآباد، تقاطع روگذر محمدآباد هم با همکاری و هماهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک احداث می شود.

علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی نیز در این جلسه توضیحاتی درخصوص طرح هادی، تغییر کاربری های روستا و دیگر اقدامات ارائه داد و به برنامه هایی که برای عمران این روستا در دست اقدام است، اشاره کرد.

همچنین در این جلسه دهیار و اعضای شورای روستای قشلاق اول ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار و بخشدار مرکزی، به کمبود سرانه ورزشی، فضای سبز و سرانه فرهنگی این روستا اشاره داشته و اظهار امیدواری کردند با تصویب طرح هادی بخش بزرگی از مطالبات روستاییان محقق شود.

گفتنی است روستای قشلاق اول قرچک دارای شش هزار نفر جمعیت است.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6123
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری