رونمایی از کتاب سه مرد افلاکی در ورامین
تاریخ انتشار : خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب.ظ
 
کتاب سه مرد افلاکی مزین به اثر انگشت مادر شهیدان محسن و منصور سوریان در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین رونمایی شد.
 رونمایی از کتاب سه مرد افلاکی در ورامین

به گزارش ندای وارنا؛  حجت الاسلام سید کمیل موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین صبح امروز در مراسم رونمایی کتاب سه مرد افلاکی که در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: ما اگر یادواره شهدا برگزار می‌کنیم، کتابی در مورد مقام شامخ شهید می‌نویسیم و از آن رونمایی می‌کنیم و هر هنری که به خرج داده می‌شود و اسمی از شهید و خانواده آن در آن یادواره برده می‌شود برای بالا بردن مقام شهید نیست.

وی تأکید کرد: همه این کارها و هنرنمایی‌هایی که برای شهیدان پدید آمده و خلق می‌شود بزرگ ترین و اصلی‌ترین هدف آن رشد و ارتقای فاعل آن کار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین  ادامه داد: اگر گاهی علی‌رغم وظیفه خود برای شهدا کاری انجام نمی‌دهیم باعث پایین آمدن ارزش والای شهید نمی‌شود چرا که شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: یعنی آن کسی که یادواره برگزار می‌کند و یاد شهید را زنده نگه می‌دارد بیشتر کمک می‌کند تا روح خودش زنده شود.

وی اذعان داشت: یاد شهید همیشه در تمام کائنات زنده است و بدانیم یاد شهید روح را زنده و قلب را جلا می‌بخشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین بیان کرد: آن کسی که یاد شهید را گرامی و زنده نگه می‌دارد در واقع خودش را صاحب مقام می‌کند و اگر یادواره‌ای هم برگزار می‌کنیم می‌خواهیم خودمان با نام، عطر و بوی شهید متبرک شویم.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ای به یاد و نام شهدا برگزار می‌کنیم می‌خواهیم دل خودمان صفا پیدا کند و آن مسیری که شهدا پیمودند را ادامه دهیم و گرنه شهید در حضور خداوند آن اجر خودش را دارد و نیازی به ما ندارد چرا که جایگاه عظیمی دارد در واقع یادآوری یاد و خاطره شهدا باعث بالا بردن مقام خودمان در نزد پروردگار می‌شود.

به گزارش فارس، کتاب سه مرد افلاکی مزین به اثر انگشت مادر شهیدان محسن و منصور سوریان با حضور مادر و تنها فرزند این شهید والا مقام و نویسنده این کتاب و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون و بسیجیان حوزه امام سجاد (ع) و پایگاه شهیدان عبدالعلی پور رونمایی شد.

کتاب سه مرد افلاکی آمده است: «کودکی‌هایم درانتظار پدری سپری شد که روزی تفنگ بردوش عقیده‌اش گرفت و به سوی خدا پرواز کرد و من چه خوش باورانه درتمام این سال‌ها باور داشتم که هر سفر کرده‌ای روزی باز خواهد گشت…اوبرگشت، اما سبک، سوغاتی من جز پاره های پیکرش نبود…دیگرحرفی برای گفتن نداشتم از سنگینی بار امانتی که بردوشم گذاشته بود،حالا من مانده بودم و رسالتی ناتمام…»

کد مطلب: 8220
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری