استاندار تهران:
رونمایی از ۴۸ کتاب در کنگره ملی شهدای پایتخت
تاریخ انتشار : مرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۷:۴۰ ب.ظ
 
استاندار تهران از اجرای کنگره ملی شهدای پایتخت در دهه اول بهمن ماه در تهران خبر داد و گفت: ۴۸عنوان کتاب در کنگره ملی شهدای پایتخت رونمایی می شود.
 رونمایی از ۴۸ کتاب در کنگره ملی شهدای پایتخت

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا فخاری در جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای پایتخت با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در حوزه ایثار و شهادت اظهار داشت: برنامه‌های کنگره باید در در سه بخش پیش از کنگره، در حال اجرا و پس از آن برنامه ریزی شود تا دل‌ها و فضای بصری تهران برای این مراسم عطرآگین شود.

وی به اهمیت برنامه‌ها برای تداوم شمیم شهدا در تهران اشاره کرد و افزود: برنامه‌ها به عنوان یک جریان جدید برای فضاسازی طرح ریزی شود و ترکیب برنامه‌ها به صورت چند لایه با توجه به شرایط موجود و هجمه‌های دشمنان انجام شود.

استاندار تهران به لزوم حرکت گام به گام برای اجرای برنامه‌های مستمر در راستای اثربخشی بیشتر در جامعه عنوان کرد: برنامه‌های مربوط به کنگره گام به گام و به صورت اثربخش پیگیری شود تا نتایج بر همه افراد جامعه به ویژه نسل جدید انقلاب تأثیرگذار باشد.

فخاری به آماده سازی ۴۸ عنوان کتاب برای رونمایی در کنگره ملی شهدای پایتخت اشاره کرد و گفت: ۴۸ عنوان کتاب ویژه شهدای تهران که عمدتاً شهدای ملی هستند آماده رونمایی می‌باشد. وی با اشاره به برگزاری مستمر گفت: اجرای اقدامات مؤثر در برنامه‌های کمیته‌های ۲۶ گانه پایتخت دنبال شود تا اقدامات به شکل مطلوب پیش رود.

کد مطلب: 13783
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری