رویکرد آموزش و پرورش پیشوا آموزش مهارت های زندگی است
تاریخ انتشار : آبان ۱۳, ۱۳۹۷ ۴:۵۳ ب.ظ
 
مدیر آموزش و پرورش پیشوا گفت: رویکرد آموزش و پرورش پیشوا آموزش مهارت های زندگی است.
 رویکرد آموزش و پرورش پیشوا آموزش مهارت های زندگی است

به گزارش ندای وارنا؛رحیم جهانی صبح یکشنبه با حضور در جمع اعضای شوراهای دانش آموزی پیشوا بیان کرد: تلاش داریم تا این جلسات را در طول سال با حضور مسئولان برگزار کنیم تا با نقطه نظرات دانش آموزان و پاسخ های درخور مسئولان بتوانیم آموزش بهتری را در سطح شهرستان ارائه دهیم.

وی افزود: انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس پیشوا برگزار شد و امروز اولین جلسه ای است که با حضور اعضای شوراها ترتیب داده شده تا ضمن آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با اهداف این شورا، با هماهنگی هایی که صورت می گیرد به نقطه نظرات مثبتی دست یابیم.

جهانی خاطرنشان کرد: بحث شوراهای دانش آموزی بحث بسیار مهمی است و ماده ۱۳ قانون اجرایی مدارس این اختیار را به شوراهای دانش آموزی داده تا با نظارت مدیر در امور مختلف آموزشگاه دخالت مثبت داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش پیشوا گفت: افتخار ما این است که نگاه آموزش و پرورش امروز فقط آموزش خواندن و نوشتن نیست بلکه رویکرد آن بحث آموزش و فراگیری مهارت های زندگی کردن است.

جهانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در نشست های اعضای شوراهای دانش آموزی با مسئولان شهرستان که به منظور نمود هر چه بیشتر نقش و اهمیت این شورا برگزار گردیده بتوانیم آینده خوبی را در امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان رقم بزنیم.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5240
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری