رئیس اتاق اصناف ورامین:
رویکرد اصناف ورامین در سال ۹۵ تولیدی باشد/تاکید بر تعصب ملی اصناف
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۳, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۶ ق.ظ
 
رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: در شهرستان ورامین در صدد تولیدی کردن رویکرد اصناف شهرستان هستیم.
 رویکرد اصناف ورامین در سال ۹۵ تولیدی باشد/تاکید بر تعصب ملی اصناف

به گزارش ندای وارنا، سید عباس میری  گفت: نگاه بلند و کارشناسی رهبر انقلاب در خصوص  اقتصاد مقاومتی و تولید ملی و اشتغال باید از شعار خارج  و به عرصه اجرا برسد.

سید عباس میری افزود: روند نامگذاری های سال از سوی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد و اشتغال نشان از دغدغه ایشان و همچنین عملکرد ضعیف مسئولان طی ۱۰ سال اخیر است.

وی افزود:  مهمترین بخش اقتصاد  در شهرستان ورامین در حوزه تولید است که متاسفانه به دلایل مختلف از جمله استفاده مردم از اجناس خارجی  و همچنین واردات بی رویه  اجناس قاچاق تاثیری منفی بر اقتصاد کشور به ویژه تولید ملی در این شهرستان گذاشته است.

وی با تاکید بر اصلاح برخی قوانین در حوزه  اصناف گفت: باید سازو کارهای جدید در حوزه اصناف برای تحقق  اقتصاد مقاومتی   اجرایی شود تا نقش اصناف و بازاریان در اقتصاد مقاومتی ، تولید ملی و اشتغال پررنگ تر باشد، در شهرستان ورامین نیز به همین جهت در صدد تولیدی کردن رویکرد اصناف شهرستان هستیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: باید اصناف و فروشندگان اجناس در خصوص ارائه اجناس قاچاق و بی کیفیت خارجی به مردم  حساسیت لازم را داشته باشند و جدا از مسائل قانونی  تعصب ملی  را لحاظ کنند.

وی به «مهر» تاکید کرد: اصناف و بازاریان تا زمانی که اجناس با کیفیت ایرانی مشابه اجناس خارجی وجود دارد از ارائه و فروش جنس خارجی خودداری کرده  و در خصوص خرید اجناس خارجی نیز بحث قاچاق کالا و کیفیت را لحاظ کنند.

کد مطلب: 1316
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری