فرمانده سپاه ناحیه ورامین:
رویکرد سیاسی و انقلابی ۲ راهکار تامین منافع ملی است
تاریخ انتشار : مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۸:۱۰ ب.ظ
 
فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: رویکرد سیاسی و انقلابی ۲ راهکار تامین منافع ملی است.
 رویکرد سیاسی و انقلابی ۲ راهکار تامین منافع ملی است

به گزارش ندای وارنا؛سرگرد سعید تاجیک صبح سه شنبه در نشست خبری که در محل فرماندهی سپاه ورامین برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: اهالی رسانه نقش مهمی در پیشبرد عدالت اجتماعی دارند.

تاجیک در ادامه با اشاره به آیات قرآن افزود: دشمنان تنها جایی از ما راضی می شوند، که دست از دین و ارزش های خود برداریم و از آن ها تبعیت کنیم و اگر ما دست از منش خود برداریم و نوکری دشمنان را بکنیم، آن ها از ما راضی می شوند.

وی گفت: برای تشخیص حقیقت باید در پی شاخص ها باشیم، نه شخصیت ها، نباید حق را در قالب شخصیت ها جستجو کرد، باید حق را شناخت و افراد را با حق و حقیقت سنجید چرا که در جنگ جمل هم همین اتفاق رخ داد، در جایی طلحه الخیر و زبیر بودند و در جای دیگر امیرالمومنین(ع) که تنها با بصیرت می شد، حق را تشخیص داد.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین با بیان اینکه ما برای تامین منافع ملی چند راهکار داریم اغزود: راهکار اول رویکرد سیاسی و دیپلماتیک است، که در این رویکرد ابزار مذاکره و چانه زنی برای تامین منافع ملی دارند، همه چیز در این دیدگاه قابل مذاکره است و خط قرمزی ندارد، کارکرد این رویکرد در مسائل امروز مشخص است.

وی رویکرد دوم را در رویکرد انقلابی یا استراتژیک اعلام کرد و بیان داشت: در این رویکرد حالت بدبینانه به دشمن وجود دارد، عقل هم همین را تایید می کند، که دشمن خیر ما را نمی خواهد، نباید به ولع دشمن برای مذاکره خوشبین بود، در رویکرد انقلابی برخی مسایل غیرقابل مذاکره است، امروز موشک نقش خندق در جنگ احزاب را دارد، با رویکرد انقلابی مذاکره در خصوص موشک نداریم.

تاجیک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره اظهار داشت: حضرت آقا فرموند «مذاکره نمی کنیم و شبح جنگ هم وجود ندارد»، ما در این مدت با رویکرد سیاسی نتوانستیم منافع ملی را تامین کنیم و امروز بحمدالله جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و دشمن این امر را به خوبی می داند.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین با بیان اینکه کارشناسان اقتصادی برآورد کرده اند که تحریم ها بین ۲۰ الی ۴۰ درصدتاثیر بر اقتصاد ما دارد گفت: با این وجود باید بگوییم که سوء مدیریت ها سبب ایجاد خلل در اقتصاد ما می شود.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 2973
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری