ری به عنوان بارانداز کشور ظرفیت خوبی برای اشتغال محسوب می شود
تاریخ انتشار : آبان ۱۰, ۱۳۹۷ ۸:۵۳ ب.ظ
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: ری به عنوان بارانداز کشور ظرفیت خوبی برای اشتغال محسوب می شود.
 ری به عنوان بارانداز کشور ظرفیت خوبی برای اشتغال محسوب می شود

به گزارش ندای وارنا؛محسن علیجانی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید قلعه نو شهرستان ری که با حضور هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از بخشداران و مسئولان شهرستان برگزار و «علیرضا صادقی» به عنوان بخشدار جدید قلعه نو معرفی شد، طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه ری بارانداز کشور محسوب می شود و دارای اراضی کشاورزی وسیعی است می تواند زمینه اشتغالزایی جوانان را در حوزه پرورش ماهی، گلخانه، کشاورزی و صنعت فراهم کند.

علیجانی در ادامه با بیان اینکه ری با ظرفیت های انسانی و پتانسل های قوی، ذخیره ای برای فعالیت های سیاسی و اقتصادی به حساب می آید افزود: ری به عنوان قبله تهران شهری مهم و حساس محسوب می شود که می تواند به قطب فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت مدارس در اولویت قرار دارد گفت: ساخت مدرسه از ارتقا و ساخت و ساز خیتبان ها از اهمیت بیشتری برخوردار است لذا توسعه آموزش و پرورش در روستاها نقش مهم و موثری دارد و همه مسئولان در این حوزه باید توجه نظر داشته باشند چرا که نظارت و همکاری همه دستگاه ها و مسئولان در کنار مردم و پشتیبانی از یکدیگر با اهداف مشخص سبب توسعه و پیشرفت می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ری در عرصه های ورزشی حرف برای گفتن دارد بیان داشت: کسب مدال در عرصه های مختلف ورزشی نشان دهنده پتانسیل قوی و ظرفیت بالای جوانان این شهرستان در حوزه ورزش است که نیاز به توجه بیشتر در این بخش را می طلبد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5162
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری