زنگ عاطفه ها در مدارس استان تهران نواخته شد
تاریخ انتشار : مهر ۱۱, ۱۳۹۷ ۸:۱۰ ب.ظ
 
زنگ عاطفه ها هم زمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان پیشوا به صدا در آمد.
 زنگ عاطفه ها در مدارس استان تهران نواخته شد

به گزارش ندای وارنا؛صبح چهارشنبه و  هم زمان با سراسر کشور، زنگ عاطفه ها در مدارس استان تهران نواخته شد.

این زنگ به طور نمادین و با حضور مسئولان شهرستانی، در یکی از مدارس هر منطقه آموزش و پرورش نواخته شد.

فرماندار پاکدشت در حاشیه گفت: طبق گزارش ارائه شده توسط کمیته امداد امام خمینی( ره) ، در ۶ ماه اول سال جاری ۶۰۱ میلیون تومان کمک های نقدی از خیرین پاکدشتی جمع آوری شده است، که از این میزان ۹۲ میلیون تومان متعلق به شهریور ماه است.

هادی تمهیدی با بیان این که در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور ۶ پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست پاکدشت به دانش آموزان نیازمند را جمع آوری کردند، گفت: در شهرستان پاکدشت بیش از یک هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

در پیشوا نیز رئیس آموزش و پرورش این شهرستان در مراسم نواختن زنگ عاطفه ها به سخنرانی پرداخت و گفت: باید کمک به هم نوع و همیاری برای اقشار جامعه تبیین شده و این فرهنگ به ویژه در دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور ایجاد شود.

جهانی اختصاص هدایای مردمی در آغاز سال تحصیلی برای تامین نیازهای ضروری دانش آموزان خانواده های کم بضاعت را بسیار موثر ارزیابی کرد و افزود: در شرایط اقتصادی کنونی همه باید به هم کمک کنیم، تا با کم ترین مشکل بتوانیم، در جنگ اقتصادی موفق و پیروز باشیم.

بر اساس این گزارش، امروز مرحله دوم از جشن عاطفه ها در مدارس سراسر کشور برگزار شد و کمک های دانش آموزان و نیز مردم دیگر به دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره) در این طرح جمع آوری شد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4266
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری