با حضور مسؤولان عالی رتبه شهرستان
زنگ مهرورزی در پاکدشت به صدا درآمد
تاریخ انتشار : مهر ۱۱, ۱۳۹۷ ۹:۱۵ ب.ظ
 
صبح امروز و با ورود فرماندار پاکدشت به مدرسه ائمه اطهار(ع) زنگ مهرورزی همزمان با سراسر کشور نواخته شد.
 زنگ مهرورزی در پاکدشت به صدا درآمد

به گزارش ندای وارنا؛زنگ مهرورزی با حضور مسوولان عالی رتبه شهرستان پاکدشت چون هادی تمهیدی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین  حسن لزومی، مجتبی عبداللهی رئیس کمیته امداد، محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش، محمد اسدی رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت به میزبانی آموزشگاه ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

مردم با تاسی از ولایت در راستای مهرورزی حرکت کردند

در این مراسم امام جمعه پاکدشت ضمن تبریک فرا رسیدن روز مهربانی و همدلی اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همدلی و همراهی در سطح مسوولان چون بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران رشد و حرکت بسیار خوبی کرد.

وی افزود: امور مملکت ما از ابتدا در دست مردم بوده و در هر شرایطی این مردم با تاسی از ولایت در راستای مهرورزی حرکت کردند؛ امروز شما آینده سازان پرچم‌دار این عطوفت و مهربانی هستید که با درس گرفتن از بزرگان با وجود شرایط اقتصادی امروز چراغ مهربانی را در همه خانواده‌های ایرانی روشن کنید.

لزومی بیان کرد: امروز همه به بذل مهربانی نیازمند هستیم، این کار را خدا، ائمه اطهار(ع)، امام عصر(عج) و در رتبه بعدی رهبری، دولت و خود مردم دوست دارند؛ در کنار هم روحیه همکاری و همدلی را در جامعه بیشتر ترویج کنیم.

بیشتر از نیازمندان، خیرین به جشن عاطفه ها نیازمند هستند

محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این مراسم با بیان اهمیت ترویج مهرورزی گفت: ارزش مهرورزی در فرهنگ، سنت و دین و آئین ما از رتبه و منزلت والایی برخوردار است و ایرانیان با ترویج این موهبت آن‌را جهانی کرده‌اند و اکنون این بیت سعدی شیرازی شاعر نامی ایران اسلامی  بنی آدم اعضای یک پیکرند  که در آفرینش ز یک گوهرند بر سر در سازمان ملل نقش بسته است و این نشان از این حرکت در سطح جهان دارد.

وی بیان کرد: بیشتر از نیازمندان، خیرین به جشن عاطفه‌ها نیازمند هستند؛ آئین مهرورزی فقط برای یاری رساندن به اشخاص نیازمند نیست بلکه این خیرین هستند که به کمک کردن بیشتر نیازمند هستند؛ ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که پیامبر للعالمین ما را به مهربانی، نودوستی و همدلی سفارش کرده است.

 نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری همدلی و نودوستی

رئیس اداره آموزش و پرورش پاکدشت تصریح کرد: با همگی می‌توانیم نودوستی، مهر و محبت را در جامعه حاکم کنیم؛ با یاری رسانی می‌توانیم  مهر و عطوفت را در دلمان شکوفا کنیم  و درون و ضمیرمان را به بهترین گوهر جهان زینت ببخشیم.

سیلسپور گفت: ما امروز مفتخریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم؛ نظامی که پایه‌گذاری آن با همدلی و همکاری و نودوستی بنا نهاده شده است. امید است با برگزاری بیش از پیش این برنامه‌ها این بذل را در سطح جامعه شکوفاتر از گذشته نماییم.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 4292
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری