مدیر کل راه آهن استان تهران:
زیر گذر قبلی هفته آینده باز می شود/رفع معارض وظیفه ما نیست
تاریخ انتشار : فروردین ۲۵, ۱۳۹۶ ۱:۰۱ ب.ظ
 
مدیر کل راه آهن استان تهران در جمع مردم ورامین با بیان اینکه زیر گذر قبلی تا هفته آینده باز می شود، گفت: رفع معارض وظیفه راه آهن نیست.
 زیر گذر قبلی هفته آینده باز می شود/رفع معارض وظیفه ما نیست

 

به گزارش ندای وارنا، علیرضا شاکری، عصر امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین ۹۶ در جمع مردم منطقه « باغ صالح» ورامین گفت: قسمتی از پروژه هایی که مربوط به قطار حومه ای است باید از حساب شهر و شهرداری تامین شود و هزینه همه این پروژه ها با راه آهن نیست.

وی با بیان مشکلات دیگر موجود در پروژه زیر گذر باغ صالح ورامین، ادامه داد: عملیاتی مانند انتقال لوله های گاز و لوله های آب در این پروژه اهمیت دارد که باید انجام شود تا احداث زیرگذر ۸ متری و دو طرفه را اجرا کنیم.، اجرای یک پروژه مقدمات متعددی دارد که هنوز فراهم نشده است.

مدیر کل راه آهن استان تهران رفع معارض را از دیگر مشکلات احداث پروژه زیر گذر ۸ متری دانست و افزود: رفع معارض جزو وظایف راه آهن نبوده و مسئولین شهری باید این اقدام را انجام می دادند و این عوامل همه با هم سبب تاخیر در اجرای پروژه شده است.

وی به «مهر» گفت: تا دوشنبه هفته آینده زیرگذر دو متری که قبلاً نیز بوده است باز می شود و باز کردن مابقی مسیر برای زیر گذر ۸ متری در آینده انجام می شود.

بر اساس این گزارش، مردم باغ صالح ورامین، ظهر امروز در اعتراض به عدم وجود مسیر عبوری بین این منطقه و دیگر نقاط شهر اقدام به بستن مسیر راه آهن تهران- مشهد به مدت بیش از یک ساعت کردند که با حضور معاون فرمانداری ورامین این مسیر باز شد.

کد مطلب: 1223
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری