شهردار منطقه ۲۰ تهران:
ساختمان کلاه فرنگی بیمارستان فیروزآبادی ری تبدیل به موزه می‌شود
تاریخ انتشار : فروردین ۲۶, ۱۴۰۲ ۶:۵۶ ب.ظ
 
شهردار منطقه ۲۰ تهران/شهرری/ از احداث پارکینگ طبقاتی در بیمارستان فیروزآبادی خبر داد و گفت: ساختمان کلاه فرنگی این بیمارستان حفظ و تبدیل به موزه می شود.
 ساختمان کلاه فرنگی بیمارستان فیروزآبادی ری تبدیل به موزه می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ سید محمد ناظم رضوی امروز/شنبه/ به همراه معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه، نماینده اوقاف نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی ایران، رئیس املاک ومستغلات و شهردار ناحیه ۲ از این بیمارستان فیروزآبادی بازدید و مسائل و مشکلات این بیمارستان را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس بیمارستان فیروزآبادی در این بازدید گزارشی از عملکرد و مشکلات به شهردار منطقه ۲۰ تهران ارائه کرد و ناظم رضوی نیز ضمن عرض تبریک سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان به کادر درمان، از تلاش های شبانه روزی آنان قدردانی و برای آنان آرزوی توفیقات فراوان کرد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران در بازدید از قسمتهای مختلف بیمارستان و مسجد فیروز آبادی گفت: به دلیل وجود مشکلات در تردد و پارک خودرو مراجعان، شهرداری در نظر دارد پارکینگ طبقاتی جهت رفاه حال شهروندان شهرری در داخل بیمارستان احداث کند.

ساختمان کلاه فرنگی بیمارستان فیروزآبادی ری تبدیل به موزه می‌شود

وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد برای ارائه خدمات بهتر دندانپزشکی به شهروندان، ساختمان جدید دندانپزشکی باید احداث شود.

ناظم رضوی با تاکید به لزوم حفظ و نگهداشت ساختمان قدیمی کلاه فرنگی در داخل بیمارستان از تبدیل این ساختمان به موزه و کتابخانه برای استفاده عموم مردم خبر داد.

در پایان این بازدید شهردار منطقه ۲۰، نگهداشت فضای سبز داخل بیمارستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و دستورات لازم را برای افزایش زیبایی بصری بیمارستان صادر کرد.

ساختمان کلاه فرنگی بیمارستان فیروزآبادی ری تبدیل به موزه می‌شود

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

کد مطلب: 12928
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری