عضو شورای شهر تهران؛
ساخت و ساز در شهرک های تهران هیجانی بوده است
تاریخ انتشار : مرداد ۱۲, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۴ ب.ظ
 
عضو شورای شهر تهران گفت: ساخت و ساز در شهرک های تهران هیجانی بوده است.
 ساخت و ساز در شهرک های تهران هیجانی بوده است

به گزارش ندای وارنا؛احمد مسجدجامعی ظهر جمعه با حضور در برنامه تهران گردی در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت و ساز های عمده شهرک در گوشه و کنار شهر اظهار داشت: با یک نگاه دقیق متوجه می شویم که در ساخت این شهرک ها دقتی که باید در عمل وجود داشته باشد نسبت به هیجان در کار کمتر بوده است.

مسجد جامعی با اشاره به اینکه آب یک موضوع اجتماعی است گفت: با توجه به اینکه موضوع آب یکی از موضوعات مهم و دغدغه های اساسی روزگار کنونی محسوب می شود باید بگوییم که بین شورا و نهاد تخصصی آب یک رویکرد مشترک وجود دارد و لذا توجه بیشتر جامعه به موضوع آب سبب می شود که به آن بپردازیم.

وی با بیان اینکه در فلات نیمه خشک کشور تمدن تشنه ایران را شکل داده ایم گفت: این موضوع از ویژگی های این تمدن است و ارزان بودن و آسانی دسترسی به آب موجب مشکلات در این حوزه شده است و با اینکه تهران تمام آب های البرز توسط تهران بلعیده می شود باز هم علائم تشنگی در تهران دیده می شود.

مسجد جامعی اظهار داشت: لازم است برای مصرف بهینه آب در امور ساخت و ساز راهکارهایی در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در توافق اولیه برای افق ۱۴۱۰ میزان مصرف آب غیر شرب برای فضای سبز از ۱۳۵ متر مکعب به ۶۵ متر مکعب کاهش یافته است گفت: این موضوع در شهرک اکباتان مورد توجه قرار گرفته و موفق بوده است و در این زمینه می توان با بازچرخوانی آب، نیاز فضای سبز را تامین کرد.

بر اساس این گزارش مسجد جامعی طی این برنامه از «مستوفی الممالک»، «مسجد مستوفی الممالک»، «خانه ظهیر الاسلام» بازدید به عمل آورد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 2687
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری