ساخت و ساز غیر مجاز در پاکدشت به طور نسبی مهار شده است
تاریخ انتشار : آذر ۷, ۱۳۹۷ ۶:۳۲ ب.ظ
 
فرماندار پاکدشت گفت: ساخت و ساز غیر مجاز در پاکدشت به طور نسبی مهار شده است.
 ساخت و ساز غیر مجاز در پاکدشت به طور نسبی مهار شده است

به گزارش ندای وارنا؛هادی تمهیدی ظهر چهارشنبه در جلسه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز که در فرمانداری پاکدشت برگزار شد،طی سخنانی اظهار داشت: بحث ساخت و ساز غیر مجاز از عمده مسائل مهم است که تاکنون جلسات متعددی در رابطه با آن برگزار کردیم و در این مسیر گام های خوبی برداشته شده است.

وی گفت: با تلاش و همراهی شما مسئولان وضعیت ساخت و ساز غیر مجاز به طور نسبی مهار شده است و به شهادت دوستان و کسانی که این اقدامات را رصد می کردند فرصت از دلالان گرفته شده است و دیگر سودجویان و دلالان فرصت و فضایی برای جولان ندارند.

تمهیدی بیان کرد: رویکرد ما برای ادامه مسیر مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز، پیشگیرانه است، یعنی اگر دستگاهی بتواند از ساخت و ساز جلوگیری کند و نیاز به اخذ حکم تخریب نباشد می توان گفت ماموریت خود را به درستی انجام داده و کارنامه درخشانی از خود ارائه داده است.

فرماندار پاکدشت بیان داشت: اگر توانستیم با مدیریت قوی در مقابله با پدیده شوم ساخت و ساز غیرمجاز با رویکرد پیشگیرانه بایستیم می توانیم ادعا کنیم که گام موثری در جهت اجرای قانون و حفظ امنیت مردم برداشته ایم.

وی افزود:ساخت و ساز غیرمجاز قطعا قابل پیشگیری است؛ سودجویان دیگر یارای انجام تخلفات را ندارند اما به این معنا نیست که دست از پیگیری هایشان برداشته اند آنها در پشت پرده هنوز در حال تلاش هستند، اما شما مسئولان نباید خسته شوید، به همه دوستان از جمله شهرداران، بخشداران، جهاد کشاورزی و… تاکید می کنم تحت هیچ شرایطی از موضع مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز کوتاه نیایید.

تمهیدی اظهار داشت: اگر ما می خواهیم شهرستانی عاری از مشکلات اینچنین داشته باشیم باید عزم خود را جزم کنیم و از فشارها خسته نشویم؛ دوستان دستگاه های نظارتی و امنیتی اقدامات مهمی را در دستور کار خود قرار داده اند و فرصت طلبان رامورد رصد قرار داده اند و بزودی برخورد جدی با آنها صورت خواهد گرفت.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5888
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری