ساخت کتابخانه و تهیه منابع مفید در قرچک در دستور کار قرار گیرد
تاریخ انتشار : آبان ۲۸, ۱۳۹۷ ۶:۴۳ ب.ظ
 
فرماندار قرچک گفت: ساخت کتابخانه و تهیه منابع مفید در قرچک در دستور کار قرار گیرد.
 ساخت کتابخانه و تهیه منابع مفید در قرچک در دستور کار قرار گیرد

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه نقد و رونمایی کتاب«هیچکس جرئتش را ندارد» که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در محل کتابخانه ولایت برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با وجود اینکه ملت ما سابقه طولانی در امر کتاب و کتابخوانی دارد و از دورانهای بسیار گذشته آثار بسیار نفیسی از ایرانیان به جا مانده و علاقه مندان به مطالعه بخاطر یافتن یک کتاب و مطالعه آن گاهی فرسنگها راه را طی می کردند تا مقصود برسند، اما اکنون علاقمندی به کتابخوانی به دلایلی کاهش یافته است.

وی یادآور شد: ساخت کتابخانه و تهیه منابع مفید و مناسب در کتابخانه ها به عهده مسئولین است اما آمار نشان می دهد بایستی علاقه مندی به حوزه کتاب و کتابخوانی در مردم ایجاد شود و خود شهروندان برای این مسئله پیش قدم شوند.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: ترویج کتابخوانی ضرورت جامعه امروزی است و باید به عنوان یک وظیفه هم از سوی دست اندرکاران دولتی پیگیری شود و هم مردم نسبت به این امر مبادرت ورزند.

رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان قرچک ادامه داد: علاقه مندی به کتاب و کتابخوانی باید از کودکی و از خانواده به فرزندان آموزش داده شود و کتابخوانی به عنوان یک وظیفه و نیاز ضروری مردم باشد.

گفتنی است جلسه نقد و بررسی کتاب «هیچکس جرئتش را ندارد» با تلاش اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قرچک و با حضور حمیدرضا شاه آبادی نویسنده کتاب،  محمدحسین محبت پناه منتقد، آمنه بیات رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و دیگر مسئولان و نویسندگان و علاقه مندان به کتاب برگزار شد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5623
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری