ساخت کمربندی پاکدشت در دستور کار قرار دارد
تاریخ انتشار : شهریور ۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۰ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری پاکدشت گفت: طرح مطالعاتی ساخت کمربندی پاکدشت از حدود 9 سال پیش آغاز شد و هم اکنون اجرای این طرح 32 کیلومتری در دستور کار قرار دارد.
 ساخت کمربندی پاکدشت در دستور کار قرار دارد

به گزارش ندای وارنا؛هادی تمهیدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان پاکدشت به عنوان خروجی تهران به سمت مشهد مقدس، داشتن بیش از سه هزار واحد صنعتی و مهد تولید گل شاخه بریده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: این شهرستان در مسیر محور ترانزیتی شرق کشور، محل تردد هزاران خودروی سبک و سنگین است که احداث کمربندی در این شهرستان ضروری است.
سرپرست فرمانداری پاکدشت ادامه داد: بدلیل قرار گرفتن این کمربندی در محور جنوبی بزرگراه امام رضا (ع) مشکلاتی برای مالکان این زمین ها ایجاد شده که نبود اعتبار، تملک این اراضی را با وقفه مواجه کرد.
تمهیدی گفت: احداث ۳۲ کیلومتر راه با عرض ۷۶ متر، احداث راه های دسترسی و پل های روگذر هزینه زیادی را می طلبید که ردیف بودجه ای در سال گذشته برای این طرح تعریف شد و این امر منجر به ساخت ۱۱ کیلومتر این مسیر و زیر سازی چهار کیلومتر آن شد.
وی تصریح کرد: پس از بازدید سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه از شهرستان پاکدشت، این طرح در قالب یک پروژه ملی تحت عنوان کمربندی جنوب تهران تعریف شد.
تمهیدی تصریح کرد: پیمانکار این طرح متعهد به سرمایه گذاری یکهزار میلیارد ریال برای این طرح است.
وی گفت: دولت همراهی مناسبی برای پیشرفت و توسعه پاکدشت با مسئولان شهرستان و استان داشته و یقینا با اجرای پروژه کمربندی پاکدشت، بسیاری از مشکلات این منطقه نیز برطرف می شود.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع : اقتصاد ایران

انتهای پیام/

کد مطلب: 3205
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری