رئیس کلانتری 131 شهرری:
سارقان خودروهای اطراف متروی شهر ری دستگیر شدند
تاریخ انتشار : مرداد ۸, ۱۳۹۷ ۸:۵۸ ب.ظ
 
رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری از دستگیری دو سارق سابقه‌دار که به سرقت لوازم خودروی پلاک‌های حاشیه تهران می‌پرداختند، خبر داد.
 سارقان خودروهای اطراف متروی شهر ری دستگیر شدند

به گزارش ندای وارنا؛محمد کالوسی، با اشاره به دستگیری دو سارق سابقه‌دار توسط ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری اظهار کرد: به دنبال اعلام سرقت لوازم خودرو و باتری، ماموران با بررسی دوربین‌های مدار بسته موفق به شناسایی دو سارق شدند.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌داد این دو سارق ۴۰ ساله دارای سابقه سرقت و اعتیاد بوده‌اند، در تشریح شگرد شیوه سرقت آنها گفت: این دو سارق خودروهای دارای پلاک حاشیه تهران را که بعضاً به شماره ۲۱ یا ۷۸ بوده‌اند شناسایی کرده و زمانی که مطمئن می‌شدند، صاحبان آنها برای مدت طولانی به سراغ خودروهای‌شان نمی‌آیند اقدام به سرقت لوازم و باتری می‌کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری ادامه داد: این دو سارق بیشتر سراغ خودروهای ۲۰۶، پراید ۴۰۵ می‌رفتند که در کوچه‌های نزدیک به متروی شهر ری پارک شده بود.

وی تصریح کرد:‌ پس از شناسایی محل اختفای این دو فرد طی یک فرآیند مشخص این دو سارق سابقه‌دار دستگیر و به آگاهی شهر ری منتقل شدند.

کالوسی با بیان اینکه به دنبال شناسایی این دو سارق مالخری که از آنها لوازم خودرو و باتری‌ها را نمی‌خرید نیز شناسایی شد، عنوان کرد: مالخر نیز خود دارای سابقه سرقت بود و هر کدام از این باتری‌ها را به قیمت ۵۰ هزار تومان از این دو سارق سابقه‌دار خریداری می‌کرد.

به گفته رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری این سه فرد هم‌اکنون در آگاهی شهرری تحت بازداشت هستند و تا به امروز چهار نفر از شاکیان این افراد را شناسایی کردند.

منبع : آفتاب ری

انتهای پیام /

کد مطلب: 2552
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری