سارقان کارخانه‌های کهریزک در بند قانون
تاریخ انتشار : شهریور ۱۹, ۱۴۰۲ ۴:۳۹ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند سه نفره سرقت کارخانه‌ها در محدوده کهریزک، خبر داد و گفت: متهمان به 6 فقره سرقت اعتراف کردند.
 سارقان کارخانه‌های کهریزک در بند قانون

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع سرقت در هفته های اخیر از کارخانه ها در محدوده کهریزک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری کهریزک با تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم، استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی سارقان شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در شانزدهم شهریور ماه امسال مخفیگاه و محل حضور متهمان را در محدوده کهریزک شناسایی کردند.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و هر سه سارق را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری کهریزک در تحقیقات ابتدایی به ۶ فقره سرقت از باغات در این شهرستان اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان نموده که تاکنون ۲ مال باخته به کلانتری مراجعه و از آنان اعلام شکایت نموده اند، متهمان نیز پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی گردیدند.

کد مطلب: 14074
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری