فرماندار ورامین:
سازمان های مردم نهاد نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند
تاریخ انتشار : مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۶:۲۸ ب.ظ
 
فرماندار ورامین با تأکید بر نقش موثر تشکل مردمی در پیشرفت اهداف توسعه ای در مناطق گفت : سازمان های مردم نهاد نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند.
 سازمان های مردم نهاد نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند

به گزارش ندای وارنا به نقل از ایرنا، محمدرضا یوسفی روز یکشنبه در انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم نهاد شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد (سمن) از ارکان یک جامعه اجتماعی محسوب می شوند که با خواست و نظر مردم و به منظور افزایش میزان مشارکت آنان در پیشبرد اهداف توسعه مناطق تشکیل می شوند.

وی افزود : سازمان های مردم نهاد ، پل ارتباطی میان جامعه و دولت محسوب می شوند که می توانند با بهره گیری از توان و ظرفیت های مردم ، بسیاری از مشکلات جامعه به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی را کاهش دهند.
فرماندار ورامین بیان کرد: بسیاری از سازمان های مردم نهاد توانسته اند با اثر گذاری مناسب خود مسائل و مشکلات جامعه را حتی بهتر از مسئولان پیگیری کرده و در صدد رفع آن برآیند که نمونه ای از این مسائل را می توان در حوزه محیط زیست به خوبی مشاهده کرد.
وی اظهار کرد: کارهای بزرگ در جامعه تنها با حضور و مشارکت مردم انجام می شود ، مسئولان هر گاه کارها را به مردم سپرده اند ، به پیشرفت های غیر قابل تصور دست یافته اند که نمونه بارز آن را می توان د رسمن ها بعنوان حلقه اتصال بین مردم و دستگاه های اداری دید.
یوسفی اظهار کرد: شهرستان ورامین از ظرفیت های بالقوه ای در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی برخوردارند که تلاش می شود با بهره گیری از توان و ظرفیت مردمی ، از این قابلیت ها برای دست یابی به توسعه پایدار استفاده کرد.
در این انتخابات ، فاطمه وصال پور از کانون آفرینش کوثر با کسب حداکثر آراء به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد در شهرستان ورامین انتخاب شد.
سازمان مردم‌نهاد(سمن)، به تشکل هایی اطلاق می شود که با وجود آن که بخشی از ساختار دولت به حساب نمی آیند ولی می توانند از ظرفیت های مردمی برای کاهش مشکلات جامعه استفاده کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 1960
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری