سالن ورزشی پارک ۱۵ خرداد به‌زودی افتتاح می‌شود/ کلنگ خانه‌ی جوان این شهر به زمین خواهد خورد
تاریخ انتشار : شهریور ۱۸, ۱۳۹۷ ۴:۲۴ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین گفت: سالن ورزشی پارک 15 خرداد با پیشرفت 90 درصدی به‌زودی افتتاح می‌شود.
 سالن ورزشی پارک ۱۵ خرداد به‌زودی افتتاح می‌شود/ کلنگ خانه‌ی جوان این شهر به زمین خواهد خورد

به گزارش ندای وارنا؛حسین کاغذلو در حاشیه افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای ورامین که با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و دیگر مسؤولین برگزار شد،  گفت‌: با توجه به سرانه‌ای که در شهرستان ورامین وجود دارد باید تلاش کنیم سرانه ورزشی را بالا ببریم. خوشبختانه امروز فتح بابی شد که انشا الله بتوانیم در مورد مسائلی که در بحث ورزش است گام برداریم.

وی افزود: سالن ورزشی دیگری در پارک ۱۵ خرداد شهرستان ورامین است که ۹۰ درصد کار آن انجام‌شده است و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ورامین بیان داشت: کلنگ خانه‌ی جوان ورامین که وابسته به وزارت ورزش و جوانان است به‌زودی زمین خواهد خورد.

کاغذلو اظهار داشت: خوشبختانه استادیوم ۵ هزارنفری که افتتاح شد، آماده‌ی بهره‌برداری و استفاده جوانان و نوجوانان است.

وی گفت: امیدواریم در فاز دوم ورزشگاه ۵ هزار نفری به دلیل محدودیت‌های مالی که وجود دارد، بتوانیم از بخش خصوصی استفاده کنیم که اگر مسابقاتی در سطح بین‌المللی و یا در سطح کشور، لیگ برتر و یا لیگ یک برگزار می‌شود شرایط برگزاری را داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری ورامین بابیان اینکه ورزش باید در اولویت سلامت جامعه باشد، افزود: اصل موضوع که در شهرستان ورامین باید اتفاق بیفتد، ورزش همگانی است که شامل همه ورزش‌ها می‌شود.

منبع :فارس

کد مطلب: 3635
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری