سرانه ورزشی قرچک ۳۴ سانتی‌ مترمربع است
تاریخ انتشار : مهر ۳۰, ۱۳۹۷ ۸:۴۹ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به لزوم توجه به حوزه ورزش گفت: سرانه ورزشی شهرستان قرچک ۳۴ سانتی‌ مترمربع است و ۲۶ هیئت ورزشی فعال در شهرستان داریم.
 سرانه ورزشی قرچک ۳۴ سانتی‌ مترمربع است

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی امروز در نشست صمیمی با رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان قرچک با اشاره به لزوم توجه به حوزه ورزش اظهار داشت: ورزش و انجام فعالیت‌های بدنی می‌تواند جامعه را در برابر معضلات اجتماعی ایمن کند و به ویژه جوانان را از بزه و انجام ناهنجاری‌های اجتماعی بازدارد.

وی در ادامه با اشاره به امکانات و سرانه ورزشی شهرستان بیان کرد: سرانه ورزشی شهرستان قرچک ۳۴ سانتی‌ مترمربع است و ۲۶ هیئت ورزشی فعال در شهرستان داریم.

سرپرست فرمانداری قرچک ادامه داد: دولت اهمیت زیادی به حوزه ورزش می‌دهد چرا که لازمه تحقق برنامه ششم توسعه و همچنین سند چشم‌انداز بیست‌ساله وجود مردمی سالم و دارای مهارت‌های فیزیکی است از این رو ورزش باید در اولویت همه برنامه‌ها قرار گیرد.

خطیبی همچنین خاطرنشان کرد: هیئت‌های ورزشی شهرستان باید تقویت شوند چرا که ورزشکاران بومی خوبی در شهرستان داریم که هم در سطح کشوری و هم در عرصه جهانی افتخارات خوبی کسب کرده‌ و باید برای برطرف کردن مشکلات آنها تلاش مضاعف داشته باشیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

کد مطلب: 4842
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری