سرای محله فیروزآبادی شهرری پس از بهسازی در اختیار شهروندان قرار گرفت
تاریخ انتشار : خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۶:۴۲ ب.ظ
 
بهسازی سرای محله فیروزآبادی در شهرری چند وقتی است که تمام شده و این مجتمع فرهنگی با استقبال شهروندان رونق گرفته به گونه‌ای که کلاس‌های متعدد در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.
 سرای محله فیروزآبادی شهرری پس از بهسازی در اختیار شهروندان قرار گرفت

به گزارش ندای وارنا؛ مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ تهران/شهرری/ روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: عملیات بهسازی و نوسازی سرای محله فیروزآبادی در راستای ارتقای زیبایی بصری، تقویت روحیه شهروندان، شادابی و نشاط و رضایت آنان با پیگیری‌های معاونت اجتماعی و مدیریت سرای محله و با بهره‌گیری از ظرفیت های درون سازمانی با کمترین هزینه انجام شد تا این مجتمع فرهنگی با ظاهری جدید در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی به تشریح اقدامات انجام شده برای بازسازی سرای محله فیروزآبادی اشاره کرد و افزود: اجرای عملیات رنگ آمیزی، ایزوگام و تعمیر سرویس بهداشتی، اجرای تزئینات و دیوارنویسی از جمله این اقدامات است.

مالمیر خاطرنشان کرد: بهسازی و نوسازی این مجتمع مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و اکنون دوره ها و کلاس های متعدد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این سرا برگزار می شود.

سرای محله فیروزآبادی شهرری پس از بهسازی در اختیار شهروندان قرار گرفت

سرای محله فیروزآبادی از ۱۴ خانه اعم از خانه سلامت، پژوهش، کتاب، فرهنگ هنر، قرآن وعترت، آی تی، کار آفرینی، تسنیم، دوام، ایمنی، رفاه و خدمات اجتماعی و ورزشی و علم زندگی، تشکیل شده است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

کد مطلب: 13631
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری