فرماندار شهرستان ری:
سرریز مشکلات تهران به ری موجب تشدید مشکلات اجتماعی این شهرستان شده است
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۰۱ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان ری گفت: سرریز مشکلات تهران به ری و ایجاد حاشیه‌نشینی و تقسیمات غلط اداری به‌ویژه در حوزه انتظامی باعث تشدید ناامنی اجتماعی در شهرستان ری شده است.
 سرریز مشکلات تهران به ری موجب تشدید مشکلات اجتماعی این شهرستان شده است

به گزارش ندای وارنا به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت‌الله جمالی‌پور در اولین نشست شورای اداری شهرستان ری که با حضور معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی در سالن همایشات جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات اجتماعی ناشی از سرریز مشکلات کلانشهر تهران به جنوب این شهر موجب ایجاد ناامنی اجتماعی و نگرانی مردم شهرستان ری شده است.

وی با اشاره به جوابگو نبودن سرکلانتری به نیازهای امنیتی شهرستان ری گفت: جمعیت، وسعت، حاشیه‌نشینی، وجود بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه و وجود پنج زندان موقعیت شهرستان ری را حساس‌تر کرده و نگاه ویژه مسئولان را در همه حوزه‌ها به‌ویژه امنیت اجتماعی می‌طلبد.

فرماندار شهرستان ری ادامه داد: انباشت معضلات تهران از جمله فاضلاب‌های صنعتی، صنوف آلاینده، مقبره‌های مردگان، زباله‌ها و سایر مشکلات باعث ایجاد بسیاری از ناهنجاری‌های زیست محیطی و آلودگی صنعتی برای اهالی ری شده است.

جمالی‌پور با اشاره به دفن زباله‌های تهران در شهرستان ری افزود: روزانه هزاران تن از زباله‌های تهران به آراد کوه کهریزک حمل و در آنجا دفن می‌شود، این موضوع باعث آلودگی محیطی و ایجاد شیرآبه ناشی از این زباله‌ها شده که آب‌های زیرزمینی این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

فرماندار شهرستان ری خاطرنشان کرد: همانگونه که شهرستان ری به حل معضلات تهران کمک می‌کند باید هزینه تولید این معضلات که از واحدهای تولیدی دریافت می‌شود صرف مشکلات مردم ری شود.

کد مطلب: 609
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری