سرویس دهی رایگان ۶۵ اتوبوس به جاماندگان اربعین از ورامین
تاریخ انتشار : آبان ۵, ۱۳۹۷ ۸:۱۴ ب.ظ
 
شهردار ورامین از سرویس دهی رایگان با ۶۵ دستگاه اتوبوس به جاماندگان اربعین حسینی و راهپیمایان ۱۳ آبان در ورامین خبر داد.
 سرویس دهی رایگان ۶۵ اتوبوس به جاماندگان اربعین از ورامین

به گزارش ندای وارنا؛حسین دهقان عصر شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تقارن ۲ رویداد تاریخی اربعین حسینی و روز دانش آموز، شهرداری ورامین تمهیداتی را  برای ارائه خدمت به راهپیمایان ۱۳ آبان و جاماندگان اربعین حسینی از سوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین در نظر گرفته است.

دهقان در ادامه افزود: در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شده است و امسال برای سهولت در امر سرویس دهی تعداد ۶۵ دستگاه اتوبوس امر انتقال جاماندگان اربعین و دانش آموزان و راهپیمایان به مسیر راهپیمایی را انجام می دهند.

وی با بیان این که تعداد ۳ دستگاه اتوبوس از ساعت ۸ صبح برای انتقال راهپیمایان بین میدان امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) مستقر خواهند شد، بیان داشت: تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس جهت انتقال جاماندگان اربعین حسینی برای این روز در نظر گرفته شده است.

شهردار ورامین با تاکید بر این که بعد از اتمام مراسم، سرویس دهی در مسیرهای اصلی شهر انجام می شود، اظهار داشت: سرویس دهی به مدارس از محل تجمع راهپیمایان ۱۳ آبان پس از برگزاری مراسم در نظر گرفته شده است و همچنین جاماندگان اربعین حسینی نیز می توانند در راه بازگشت از حرم حضرت عبدالعظیم در ضلع شرقی حرم از امکانات سرویس های اتوبوس به سمت ورامین در روز اربعین بهره مند شوند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4952
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری