سرپرست بیمارستان ۷ تیر شهرری منصوب شد
تاریخ انتشار : مرداد ۱۸, ۱۴۰۲ ۱:۳۶ ب.ظ
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با صدور حکمی، سرپرست بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری را منصوب کرد.
 سرپرست بیمارستان ۷ تیر شهرری منصوب شد

به گزارش ندای وارنا؛ عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با صدور حکمی، «سیدعبدالهادی دانشی» را به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری منصوب کرد. متن حکم به شرح ذیل است:

«نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به مــوجب این ابلاغ به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای هفتم تیر منصوب می‌شوید تا در چهارچوب قوانین و مقــررات مربوطه انجــام وظیفه نمایید. امید است با استفاده از ظرفیت های قابل توجه آن بیمارستان، بکارگیری خرد جمعی و جلب مشارکت پزشکان و کارکنان خدوم آن واحد، ضمن بهره‌مندی از روش‌های نوین مدیریت، رعایت عدالت و تقوی الهی در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیماران نیازمند و تحقق اهداف دانشگاه موفق و موید باشید. از درگاه خداوند متعال برای شما توفیق روزافزون آرزومندم.»

رئیس جراحان مغز و اعصاب بیمارستان شهدای هفتم تیر و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از جمله سوابق کاری سیدعبدالهادی دانشی است.

به گزارش فارس، حسن امیری در روز دوم آبان ماه ۱۴۰۱ به عنوان رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر منصوب شده بود، که پس از بازدید وزیر بهداشت از این بیمارستان در روز ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ که در راستای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور انجام شد، به دلیل توقف در پروژه‌های توسعه این بیمارستان، از کار برکنار شد.

کد مطلب: 13815
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری