سفیر فرهنگی ورزشی «شهدای ایران» با مسئولین ورامین دیدار کرد
تاریخ انتشار : آذر ۲۸, ۱۳۹۷ ۸:۳۶ ب.ظ
 
دوچرخه سواری که به عنوان سفیر فرهنگی ورزشی «شهدای ایران»، مسیر کربلا تا مشهد را رکاب می زند، با مسئولین ورامین دیدار کرد.
 سفیر فرهنگی ورزشی «شهدای ایران» با مسئولین ورامین دیدار کرد

به گزارش ندای وارنا؛روح الله بصیری نیا، دوچرخه سوار سفیر فرهنگی ورزشی «شهدای ایران» ظهر چهارشنبه در مسیر سفر خود از کربلای معلی تا مشهد مقدس پس از ورود به ورامین در دیدارهایی جداگانه با حسین کاغذلو، فرماندار این شهرستان، جت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و حسین دهقان شهردار ورامین دیدار کرد.

وی که از اهالی « گیلانغرب» است، در حاشیه این دیدارها گفت: بیش از ۱۲ هزار کیلومتر را طی کردم و حدود ۱۸ استان کشور را دور زده ام و قصد بنده تنها عبور از این مسیر نبوده است.

بصیری نیا گفت: در ادامه سفر نیز به استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، بوشهر و هرمزگان نیز سفر خواهم کرد و سپس به استان خوزستان خواهم رفت.

وی اضافه کرد: پیام این سفرهای بنده در خصوص صرفه جویی در مصرف آب، برق و گاز و نیز پیامی برای منتظران ظهور و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) است و بنده پرچمی به همراه دارم، که از تمثال شهدای گرانقدر از هر استان روی آن نقش بسته است، که از استان تهران تصاویر شهیدان گرانقدر اینانلو، ستاری، کلهر و عفتی به نمایندگی از شهدای این استان روی پرچم نقش بسته است.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6312
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری