سقوط ۵ دکل برقی در شهرک صنعتی شمس آباد/ روزانه ۸ فیدر برق قطع می‌شود
تاریخ انتشار : خرداد ۲, ۱۴۰۲ ۶:۴۵ ب.ظ
 
مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس آباد گفت: در پی سقوط 5 دکل تامین برق شهرک صنعتی شمس آباد، روزانه 8 فیدر برق در کارخانه‌ها قطع می‌شود.
 سقوط ۵ دکل برقی در شهرک صنعتی شمس آباد/ روزانه ۸ فیدر برق قطع می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ مسلم ولی پور مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس آباد  اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته گذشته بر اثر وزش باد و طوفان شدید در ساعت حدود ۱۵ عصر در منطقه و سقوط دکل‌ها، برق شهرک صنعتی شمس آباد قطع شد.

وی گفت: در پی قطعی برق، با معاون وزیر نیرو و مدیرعامل برق منطقه‌ای استان تهران از محل بازدید کردیم و طبق مشاهدات، تعداد ۵ دکل از دکل‌هایی که برق واحدهای شهرک صنعتی شمس آباد را تأمین می‌کردند در ضلع جنوبی شهرک سقوط کرده بودند.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس آباد افزود: به دلیل سقوط دکل‌ها، طبق برنامه زمان بندی روزانه ۸ فیدر از خطوطی که برق کارخانه‌ها را تامین می‌کنند، قطع می‌شوند و بر این اساس تعدادی از واحدها از ساعت ۷ تا ۱۳ و تعدادی دیگر از ساعت ۱۳ تا ۱۷ برق ندارند.

ولی پور در ادامه بیان کرد: روز گذشته نیز بازدیدی از محل حادثه داشتیم که تا به امروز ۳ دکل، علم شده و طبق گفته شرکت برق منطقه‌ای استان تهران، تا روز جمعه هفته جاری مشکل به طور کامل رفع خواهد شد.

کد مطلب: 13479
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری