سه داروخانه متخلف ورامین به تعزیرات حکومتی معرفی شدند
تاریخ انتشار : آبان ۱۹, ۱۳۹۷ ۵:۲۹ ب.ظ
 
به گزارش ندای وارنا؛حسن میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گشت مشترک بازرسی و نظارت بر فعالیت داروخانه های شهرستان ورامین با همکاری کارشناسان غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان و بازرسین اداره صنعت ، معدن وتجارت برگزار شد. وی افزود: در اجرای این طرح فعالیت داروخانه از نظر […]
 سه داروخانه متخلف ورامین به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

به گزارش ندای وارنا؛حسن میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گشت مشترک بازرسی و نظارت بر فعالیت داروخانه های شهرستان ورامین با همکاری کارشناسان غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان و بازرسین اداره صنعت ، معدن وتجارت برگزار شد.
وی افزود: در اجرای این طرح فعالیت داروخانه از نظر فروش محصولات دارای مجوزهای بهداشتی ، الصاق برچسب اصالت و سلامت کالا ، رعایت قیمت مصوب داروها و ارائه خدمات مناسب به مشتریان از سوی کارشناسان و بازرسان مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی گفت : در این طرح از ۱۲ داروخانه شهرستان ورامین بازرسی به عمل آمد که در بررسی های صورت گرفته ۳ واحد به دلیل گرانفروشی و فروش محصولات بدون مجوز بهداشتی متخلف شناخته شده و پس از تشکیل پرونده ، به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.
میرزایی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه داروخانه ها ، مراتب را با شماره تلفن ستاد خبری ۱۲۴ به اطلاع بازرسان این اداره برسانند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 5383
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری