با حضور استاندار تهران؛
سه طرح بهداشتی و عمرانی در شهرستان پیشوا به بهره‌برداری رسید
تاریخ انتشار : مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۳۹ ب.ظ
 
همزمان با روز ملی گرامیداشت روستا و عشایر با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستانی سه طرح بهداشتی، کشاورزی و عمرانی در روستاهای شهرستان پیشوا به بهره‌برداری رسید.
 سه طرح بهداشتی و عمرانی در شهرستان پیشوا به بهره‌برداری رسید

به گزارش ندای وارنا؛ در مراسمی که با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و مسئولان شهرستانی برگزار شد، مرکز جامع خدمات سلامت روستای قلعه سین به وسعت ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، دهیاری روستای قلعه سین با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و مرکز بسته بندی محصولات کشاورزی جهت صادرات در روستای شعیب آباد شهرستان پیشوا به بهره برداری رسید.

استاندار تهران در این آیین گفت: باید اقتصاد کشور را به کشورهای همسایه گره بزنیم تا سطح استانداردها را بالا ببریم و به سطح جهانی برسیم و با رعایت اصول کارشناسی در کشت، داشت و برداشت ظرفیت‌های جدیدی ایجاد کنیم.

علیرضا فخاری با قدردانی از زحمات و تلاش‌های تولیدکنندگان اظهار داشت: امروز شاهد تلاش‌های موثری از سوی تولیدکنندگان هستیم تا ظرفیت‌های بی بدیلی در مسیر تبدیل دارایی‌ها به ثروت های جاریه نقش آفرینی کند.

وی ادامه داد: تمرکز بر ظرفیت‌های پیش نیاز و اهداف اقتصادی به قدرت اقتصادی کمک می کند و وقتی قدرت اقتصادی شکل می‌گیرد، سایر بنیان های قدرت اقتصادی محقق می‌شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در این چرخه بزرگ همه مراکز تولیدی در یک مسیر حرکت می کنند که منجر به ظرفیت جدید می شود و گاهی تا دوردست ها آثار وضعی خود را نشان می دهد.

این مسئول افزود: محصولاتی که در حوزه سرزمینی و متناسب با شرایط جغرافیایی در فضای روستا و عشایری تولید می‌شود، زمینه رشد، توسعه و تعالی حوزه اقتصادی را فراهم می‌کند.

وی افزود: لازمه رشد و توسعه در شهرها، رشد و توسعه روستا است و امروز بخش کشاورزی مدرن و بروز در پیشوا نشان می دهد که مشتریانی از کشورهای خارجی در حوزه شمال و شمال شرق پذیرای محصولات ما هستند تا با رعایت استانداردها بازار منطقه را به دست بگیریم.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 14312
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری