سه طلا و یک نقره دیگر سهم تکواندوکاران شهرداری ورامین
تاریخ انتشار : مهر ۲, ۱۳۹۷ ۴:۱۸ ب.ظ
 
آخرین روز از نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی لبنان روز گذشته (یکشنبه – یکم مهرماه) برگزار شد و 3 طلا (پلنگ‌افکن، محمدخانلو و بهرامی) و یک نقره (شیری) دیگر به جمع مدال‌ها شهرداری ورامین اضافه شد.
 سه طلا و یک نقره دیگر سهم تکواندوکاران شهرداری ورامین

به گزارش ندای وارنا؛نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی لبنان از روز شنبه – ۳۱ شهریورماه با حضور ۲۲۵ تکواندوکار از ۲۸ کشور در رده‌سنی بزرگسالان در “بیروت” لبنان آغاز شد و روز گذشته به پایان رسید. در روز دوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۵۸-، ۶۳-، ۶۸- و ۸۷+ کیلوگرم برگزار شد که محمدحسن پلنگ افکن (وزن ۵۸- کیلوگرم)، امیرحسین محمدخانلو (وزن ۶۳- کیلوگرم)، سینا بهرامی (وزن ۶۸- کیلوگرم) و مرتضی شیری (وزن ۸۷+ کیلوگرم) به عنوان نمایندگان شهرداری ورامین بودند که موفق به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره شدند.

محمدحسن پلنگ افکن نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم در نخستین گام موفق شد تکواندوکار کویت را ۲۲ بر ۴ شکست دهد، در ادامه با نتیجه ۲۴ بر ۴ و در پایان راند دوم بر هوگوپوش میزبان غلبه کرد؛ پس از آن به مصاف نماینده عربستان رفت و ۲۳ بر ۱۰ پیروز شد و در فینال این رقابت‌ها نیز با شکست (۲۸ بر ۴) دیگر نماینده عربستان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

امیرحسین محمدخانلو در وزن ۶۳- کیلوگرم ابتدا نماینده قزاقستان را ۱۵ بر ۴ از پیش رو برداشت، پس از آن تکواندوکار عربستان را ۱۷ بر ۱۲ شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. در این مرحله نماینده ساحل عاج را ۱۹ بر ۱۷ مغلوب کرد و در فینال نیز با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ برابر تکواندوکار کرواسی به برتری رسید تا طلایی این دوره از رقابت‌ها لقب بگیرد.

سینا بهرامی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت به مصاف تکواندوکار لبنانی رفت و ۱۷ بر ۴ به برتری رسید، در ادامه نماینده عراق را ۳۳ بر ۴ از پیش رو برداشت. پس از آن تکواندوکار عربستان را ۱۴ بر ۱۲ شکست داد. سینا در فینال این رقابت‌ها نیز هوگوپوش کرواسی را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کرد و قهرمان شد.

مرتضی شیری تکواندوکار وزن ۸۷+ کیلوگرم نیز در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو بود و پس از آن باید به مصاف نماینده میزبان میرفت که با انصراف این هوگوپوش برنده اعلام شد. او در مرحله نیمه‌نهایی دیگر تکواندوکار لبنان را ۱۹ بر ۲ شکست داد اما در فینال این رقابت‌ها نتیجه را ۲ بر صفر واگذار کرد تا به مدال نقره برسد.

هدایت تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و هاشم زنگنه به عنوان مربی است. سیدحسن میر نیز سرپرست این تیم می‌باشد. این رقابت‌ها G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶۰ امتیاز در راستای ارتقاء رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

منبع : برنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 3961
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری